Cum a acaparat PSD = ciuma roşie presa din România

duminică, aprilie 21, 2019 14:59

PSDEra 2003, anul în care tandemul roşu şi criminal Ilici “KGB” Iliescu – Adrian “Puşcărie” Năstase guvernau România. Şi exact ca astăzi, în 2019, puneau căluş în gura presei libere. Evident, căluşul social-democrat se deosebeşte oarecum de căluşul comunist: în timp ce bolşevicii te băgau la puşcărie sau îţi trăgeau un glonţ în cap, dacă aveai opinii ce contraziceau politica oficială, aşa-zişii social-democraţi, de fapt nişte neocomunişti (sau comuişti) jegoşi, te elimină prin alte metode. Iată mai jos o astfel de metodă, povestită de revista “Academia Caţavencu” (nr. 599/2003).

La Piatra Neamţ problemele presei s-au rezolvat. Nu mai există nici o instituţie de media care să se plângă că este hărţuită. Ar fi şi ridicol, odată ce toată presa scrisă şi audiovizuală din urbe a fost achiziţionată de cei doi baroni locali: deputaţii PSD Culiţă Tărâţă şi Iulian Ţocu.

Ultima lovitură a fost cea administrată de Ţocu (facem o paranteză: nu trebuie să-l mai priviţi pe dl. deputat ca un fost schimbător de valută, sau mărunt interlop, devenit interlop de soi PSD, pentru că şi-a recuperat respectabilitatea de când a absolvit studiile superioare ale universităţii lui Sechelariu; aşa că mucles, şi-am închis paranteza).

Revenind, aşadar, dl. Ţocu a folosit menghina finanţelor publice locale – unde mare gărgăune este fostul său sfetnic în evaziune fiscală, dl. Valerian Mihăilă, devenit, după alegerile din 2000, sfetnic în evaziune şi instrument de execuţie a adversarilor lui Ţocu, dar pe banii noştri – pentru a-l înghesui financiar pe Petru Frăţilă, acţionarul majoritar al SC Tele’M SA.

Tele’M era postul bezmetic care isterizase baroneţii PSD cu dezvăluiri nasoale. Omul, mai mult ziarist decât manager şi cu cohortele de controale pe cap, a clacat şi a acceptat vânzarea majorităţii acţiunilor către firma lui Ţocu. Pacea a durat cam 2 săptămâni, după care neinspiratului i s-a interzis accesul în postul unde era încă acţionar cu 17%.

Ţocu, pe cai mari, pesedişti, şi-a continuat cavalcada şi a transferat iute-iute toată aparatura TV şi licenţa de emisie pe o firmă a lui, creată special. Bravo. Doar că, în graba lui de căpcăun, a omis un rahat de detaliu: Tele’M era beneficiarul unui contract Phare, cu o durată de 5 ani. Or, în acest moment (era iunie 2003 – n.m.) Ţocu a reuşit o performanţă în premieră absolută: să taie limba ultimului post de televiziune local cu finanţare de la Uniunea Europeană. Alo, OLAF, ne auzi?

Citeste si articolele:

You can leave a response, or trackback from your own site.
Tags: , ,

One Response to “Cum a acaparat PSD = ciuma roşie presa din România”

Adauga un comentariu