Google, gigantul online, a deschis primul său magazin fizic

sâmbătă, iunie 19, 2021 7:03
Posted in category IT

Google magazinJoi 17 iunie 2021, s-a deschis primul magazin fizic al gigantului online Google, în New York, 76 Ninth Avenue. Acolo se pot achiziţiona ultimele gadget-uri ale firmei Google, cum ar fi smartphone-urile Pixel, produsele Nest sau dispozitivele Chromecast.

Într-o recentă postare pe blogul oficial Google, scrisă de Ivy Ross, vicepreședinte de design hardware, și Nathan Allen, șef de design pentru magazine și proiecte speciale, se afirmă: „S-a dorit ca primul nostru magazin să reflecte aceeași abordare pe care o adoptăm pentru proiectarea produselor noastre: asigurându-ne mereu că acestea sunt întotdeauna de ajutor oamenilor. Rezultatul este un spațiu pe care îl dorim cald și primitor, oferind în același timp noi modalități de a sărbători și de a experimenta brand-ul Google printr-o diversitate de produse ale firmei.”

Google a colaborat cu arhitectul din New York, Reddymade, pentru a elabora un concept pentru spațiu, care, după cum puteți vedea, îmbină stilul ciudat și jucăuș al companiei, rămânând în același timp unic în New York. Spațiul se simte deschis și captivant și, de asemenea, încurajează navigarea. Și odată ce ați găsit ceva care vă place, puteţi contact orice asociat al magazinului – toți vor fi echipați cu un dispozitiv care poate procesa tranzacții chiar acolo, astfel încât să nu fiți nevoiți să stați la un ghișeu.

Ross și Allen au mai declarat: „Pe măsură ce vă apropiați de noul nostru magazin, primul lucru pe care sperăm să-l observați sunt afișajele fizice și digitale frumoase care acoperă vitrinele magazinului, care oferă o privire asupra produselor noastre și a caracteristicilor acestora. Și pe măsură ce intrați în magazin, veți găsi un spațiu plin de lumină, care se concentrează în jurul experienței utile a produselor noastre.”

În timp ce proiecta magazinul, Google a lucrat, de asemenea, pentru a integra sustenabilitatea la fel ca în cazul produselor sale. Ca atare, fiecare bucată de material a fost verificată pentru a fi furnizată în mod responsabil și eficientă din punct de vedere energetic. În plus, Google a lucrat cu meșteri locali pe tot parcursul procesului. Compania a lucrat, de asemenea, cu Consiliul SUA pentru Clădiri Verzi, iar acum magazinul este unul dintre cele doar 215 de spații comerciale din întreaga lume, cu un rating Platinum Leadership in Energy and Environmental Design (LEED), cel mai înalt posibil în cadrul sistemului de rating LEED.

În interiorul magazinului, clienții care tocmai intră vor fi întâmpinați de o structură de sticlă înaltă de 17 metri numită Google Imagination Space . Este încărcat cu ecrane interactive personalizate, cu exponate rotative, care îi vor ajuta pe utilizatori să afle despre gama de produse Google și despre modul în care funcționează. Se poate traduce, în timp real, orice spuneţi, în 24 de limbi.

Pe măsură ce vă plimbați prin magazin, Google încurajează, de asemenea, interacțiunea practică cu produsele. Magazinul are, de asemenea, un birou „Here to Help” unde puteți merge dacă aveți nevoie de ajutor cu dispozitivul. De asemenea, poate solicita reparații pentru pentru produse ce au, de exemplu, ecranele crăpate, în timp ce așteptați. De asemenea, puteți renunța la anumite produse ce necesită reparații mai de amploare.

Jason Rosenthal, vicepreședintele Direct Channel și Membership, a declarat că: „Aspirația noastră este să facem cât mai mult posibil în aceeași zi și în magazin.” Cu toate acestea, clienții pot programa și întâlniri pentru a lăsa un produs ce necesită reparaţii, caz în care se va oferi o estimare pentru momentul în care acest produs se poate ridica.

Google a adăugat mai multe cutii în care puteţi descoperi produse-surpriză. Sandbox-urile sunt în mare parte mici colțuri unde puteți interacționa cu diverse produse. Stadia Sandbox, de exemplu, are o siglă gigantică Stadia și scaune în culori potrivite, împreună cu o serie de televizoare pe care puteți experimenta un joc video. De asemenea, puteți muta cu ușurință un joc de pe dispozitivul demonstrativ pe telefon.

Există, de asemenea, Pixel Sandbox, care vă permite să explorați cele mai recente funcții ale camerei Pixel cu o instalare personalizată a luminii, permițându-vă să faceți niște fotografii superbe Night Sight (care, evident, pot fi distribuite pe Instagram). Există, de asemenea, o cutie cu o cameră de zi simulată și o fereastră care imită zilele și anotimpurile care trec. Dispune de un fascicul de proiector deasupra măsuței de cafea care vă arată cum să interacționați cu dispozitivele de acolo.

Google a alocat, de asemenea, un spațiu suplimentar în magazin pentru ateliere și, în cele din urmă, speră să găzduiască tot felul de evenimente regulate, cum ar fi timpul de poveste în familie, demonstrațiile de gătit Nest, concertele de pe YouTube și lecțiile de fotografie Pixel.

Per total, magazinul arată interesant și plin de viață. Și, bineînțeles, deocamdată Google respectă în continuare politicile și procedurile pentru COVID-19. S-a mai spus că lucrurile vor „evolua în conformitate cu liniile directoare locale, de stat și naționale” și că magazinul va limita numărul de clienţi până la trecerea pandemiei.

Sursa: engadget.com.

Citeşte şi articolele:

Sigla A7
Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.
Tags:

Adauga un comentariu