Iata cateva lucruri de care trebuie sa tii cont in prima zi de lucru la birou!

miercuri, aprilie 26, 2017 13:13
Posted in category Diverse

Lucru la birou

Oamenii care s-au aflat in aceasta situatie considera ca prima zi de lucru la noul job nu poate fi descrisa in alte cuvinte decat ”memorabila”. Din cauza emotiilor mult prea puternice se intampla ca tensiunea sa denatureze totul si in loc de o impresie pozitiva, o persoana sa fie perceputa total gresit de ceilalti colegi de birou.

Specialistii sunt de parere ca daca aceasta zi se termina cu bine la capitolul imagine, atunci integrarea cu succes in firma nu mai este decat o chestiune de zile. Fiecare isi doreste sa arate tot ce are mai bun atat pe plan profesional, cat si in relatiile cu ceilalti din jur, astfel incat exista o multime de reguli de retinut si de luat aminte, de la care nu trebuie sa se abata daca isi doreste ca impresia produsa sa nu influenteze negativ cariera.

9 modalitati de a impresiona colegii si seful

Indiferent ca este vorba despre primul job sau nu, comportamentul din prima zi de lucru trebuie sa le arate celorlalti, dar mai ales sefului ca nu a gresit in alegerea facuta. Nu exista vreo reteta care sa spuna exact care sunt ingredientele potrivite comunicarii la locul de munca, dar cu siguranta ceea ce va fi de apreciat este indrazneala, stilul dinamic, dorinta de a relationa, seriozitatea.

Lucru la birou

Probabilitatea de a avea succes stand nemiscat in fata biroului sau a calculatorului si de a nu comunica cu nimeni este foarte mica, astfel incat un angajat trebuie sa tina cont de urmatoarele lucruri:

  1. Dotarea cu toate instrumentele necesare muncii pe care o presteaza la birou. Cei care sunt in cautarea unui magazin papaterie – birotica Absolutoffice.ro pune la dispozitia oricui produse la preturi avantajoase;

    Lucru la birou
  2. Separarea vietii de la birou de cea privata, de acasa, in caz contrar weekendul in loc sa fie petrecut in familie, se va desfasura la serviciu;
  3. Imbracamintea si incaltamintea reflecta profesionalismul si personalitatea in asa fel incat femeile care merg la birou in sezonul estival si sunt iubitoarele de shopping gasesc sandale femei la Modlet.ro – magazin online ce dispune de o multime de produse de incaltaminte confortabile;

    Pe strada
  4. Sa nu intarzie la locul de munca si, daca este posibil si se cere acest lucru, sa stea si peste program;
  5. Atitudinea sa trebuie sa fie una placuta, prietenoasa, zambitoare mereu, sa evite barfele de birou si sa se planga atunci cand primeste vreo sarcina de efectuat;
  6. Solicitarea de ajutor atunci cand e absolut nevoie nu poate fi decat benefica activitatii viitoare. Mai degraba se arata aceasta lipsa de cunostinte decat sa se realizeze o greseala greu de reparat;
  7. Cuvinte, precum „Multumesc” si „Te rog”, trebuie sa intre in vocabularul sau si sa fie folosite ori de cate ori este nevoie, mai ales atunci cand angajatul primeste ajutor din partea colegilor sai;
  8. Socializarea cu ceilalti este de o importanta vitala. Daca i se ofera ocazia de a merge la o cafea sau la un meci de fotbal, la un tenis, sa nu refuze pe motiv ca nu ii cunoaste pe colegi sau ca are altceva mai bun de facut;
  9. A fi ”omul care le stie pe toate” din prima zi este o idee proasta, care strica impresia celorlalti, chiar daca pentru moment seful va fi impresionat de abilitatile si competentele noului angajat.
You can leave a response, or trackback from your own site.

Adauga un comentariu