IDmag.ro, solutii software de ultima generatie pentru inventariere

duminică, octombrie 25, 2015 10:14
Posted in category Diverse

Casa, gradina, Caruntu Elena, TataraseniInventarierea reprezintă un ansamblu de operațiuni prin care se constată existența tuturor elementelor de patrimoniu, pentru o firmă sau unitate economică. Inventarierea se efectuează cel puțin odată pe an, pe parcursul funcționării unitătii, obligatoriu la începutul activității și în cazul fuzionării sau încetării activității. IDmag.ro oferă soluții software de ultimă generație pentru a-ți simplifica business-ul, a-ți dezvolta operațiunile și a elimina pierderile. La link-ul anterior, puteți descoperi o soluție software, SmartID.Direct Store Delivery, ce permite creșterea numărului și volumului de vânzări cu peste 46%, reduce costurile de vânzare, transport, livrare, stocuri, promovare etc. cu peste 19% și automatizează forțele mobile din teren.

Ce avantaje se obțin folosind soluția software de ultimă generație SmartID.Direct Store Delivery

  • Simplifica operatiunile, integreaza procesele si automatizeaza fortele mobile din teren.
  • Acopera toate operatiunile aferente modelului de business – livrare directa in magazine.
  • Poate fi instalata si configurata cu usurinta – se integreaza cu o multitudine de aplicatii back-office, front-office si Mobil.
  • Poate standardiza procesele indiferent de client, formatul magazinelor sau canalul de distributie.
  • Geografic, nu are limite in implementare.
  • Ai acces la cele mai bune practici la nivel international si o echipa flexibila cu peste 10 ani de experienta in automatizari.
  • Se oferă un singur punct de contact pentru servicii integrate – pentru economii de costuri si timp record de raspuns la solicitari.

Funcționalități de bază ale soluției softaware de ultimă generație SmartID.Direct Store Delivery

  • Planificarea si organizarea vizitelor in magazine.
  • Managementul clientilor si al fortelor mobile din teren.
  • Verificarea preturilor, promotiilor discounturilor, stocurilor.
  • Crearea comenzilor de vanzare, returilor, documentelor aferente produselor distruse/alterate etc.
  • Verificarea comenzilor anterioare si istoricul acestora cu clientii.
  • Verificarea retururilor, procesarii comenzilor si chitantelor chiar in magazin.
  • Controlul cash-ului si stocurilor din camioane pentru a minimiza pierderile aferente rutelor.
  • Accesarea preturilor si discounturilor in functie de clienti, canal, segment.
  • Printarea si trimiterea prin email a facturilor, stocurilor si documentelor.
  • Confirmarea incarcarilor si managementul acestora.
  • Captura semnaturi.
  • Automatizarea, pregatirea si executia rutelor.
  • Accesarea de analize in timp real referitoare la vanzari, obiective, vizite.

Sau puteți opta pentru SmartID.Stock, soluție software pentru stocurile din depozite

SmartID.Stock crește vizibilitatea stocurile și a indicatorilor cheie de performantă, reduce stocurile în exces și controlează stocurile de siguranță, reduce costurile și raportează detaliat structura acestora.

IDmag.ro, solutii software de ultima generatie pentru inventariere

Iar dacă vreți mai multe informații despre brandul IDmag vedeți și materialul Avantaje oferite de cititoarele de coduri de bare.

Revenind la inventariere, este evident că, folosind asemenea soluții software de ultimă generație, avem oricând un inventar clar al bunurilor din patrimoniul unității economice și, mai mult, putem optimiza la maxim fluxul de mărfuri și capital astfel încât peirderile să fie minime și, implicit, profitul să crească.

Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu