Importanta comunicarii manageriale – servicii profesioniste de la Ilina Sirbu

luni, septembrie 2, 2019 18:44
Posted in category Diverse

Consultanta afaceriIntr-o firma, angajatii trebuie sa se simta ca in sanul unei a doua familii. Aceasta stare este influentata in mare parte de modul in care managerul coordoneaza activitatile. Nu tot timpul un manager face cele mai bune alegeri – aici de vina sunt mai multi factori. Insa, toate defectele se pot indrepta daca exista sprijin din partea unei persoane dedicate, profesioniste precum Ilina Sirbu.

Pe ce se bazeaza comunicarea manageriala?

Totul tine de capacitatea de a comunica eficient – atat oral, cat si in scris. In aceeasi ordine de idei, se pleaca de la premisa ca, in fiecare departament dintr-o firma, colegii au interese comune. Interesele tuturor trebuie sa reprezinte legaturile ce stau la baza unei companii puternice, cu teluri bine cunoscute.

Mai pe scurt, intre angajati nu trebuie sa existe bariere, ci punti. Organizarea firmei este reprezentata de un set de reguli ce vor conduce la o dezvoltare si o desfasurare propice a tuturor demersurilor aferente. Un manager are un rol bine definit – sa sadeasca in dorintele fiecaruia interesele comune ale firmei. In caz contrar, o alta perceptie poate tulbura bunul mers al afacerii.

Cum se poate crea o comunicare manageriala corecta?

Aici va interveni Ilina Sirbu ce ofera consultanta in afaceri si management. Aceasta ii va ajuta pe manageri sa mentina si sa stabileasca relatii interpersonale cu angajatii. Totodata, un manager trebuie sa ii asculte pe altii si sa culeaga informatiile ce pot ajuta firma.

Pentru ca totul sa se desfasoare corect, Ilina Sirbu va explica de ce niciun manager nu poate gestiona situatiile conflictuale, nu isi poate castiga statutul de lider si nu poate fi un bun negociator fara a fi, inainte de toate, un bun comunicator.

In aceeasi ordine de idei, un manager bun din toate punctele de vedere trebuie sa indeplineasca urmatoarele functii:

  • Functia de informare;
  • Functia de instruire si comanda;
  • Functia de influentare, comanda, sfatuire si indrumare;
  • Functia de mentinere si integrare.

Un expert in comunicarea manageriala precum Ilina Sirbu poate ajuta ca deciziile tale sa fie ferme si convingatoare. Nu in ultimul rand, aceasta capacitate este dictata de maniera in care poate comunica cu ceilalti.

Emotiile, o prezentare neadecvata sau un raport transmis gresit ii pot afecta rapid imaginea de lider sau chiar il pot dezechilibra in cadrul organizatiei.

Recomandari extra de care orice firma are nevoie

In aceeasi ordine de idei, la baza unei firme stau si alte capacitati si strategii ce favorizeaza o buna desfasurare a lucrurilor. Printre acestea se numara consultanta in management, comunicarea interumana si dezvoltarea personala. Detalii pentru fiecare categorie in parte vei obtine daca accesezi https://ilinasirbu.ro/.

Avand toate aceste strategii, se poate afirma cu usurinta ca doar asa se va crea in cadrul firmei un colectiv unit, perseverent, cu interese comune. Comunicarea manageriala reprezinta unul dintre motoarele ce faciliteaza un mediu propice de dezvoltare al companiei.

You can leave a response, or trackback from your own site.

Adauga un comentariu