MarketplaceNegociat.ro, dacă ai o firmă şi vrei să-ţi măreşti vânzările

duminică, februarie 14, 2021 11:13
Posted in category Diverse

Negociat.roA vinde produse este o artă. Sunt puţini cei cu adevărat buni în acest domeniu. Poate şi de aceea alegerea partenerilor de afaceri, a celor care-ţi doreşti să-ţi sporească vânzările este atât de importantă. Evident, există o întreagă literatură de specialitate în privinţa marketingului, în privinţa a ceea ce trebuie să faci pentru ca firma ta să prospere. În acest articol îţi oferim o variantă de urmat pentru a-ţi atinge scopul: o afacere prosperă, care să te ducă la nivelul următor.

Despre ce este vorba? Este vorba despre alegerea platformei MarketplaceNegociat.ro pentru vânzarea online. Este o variantă simplă, eficientă şi optimă, concepută atât pentru producători, cât şi pentru importatori, platformă ce poate fi folosită pentru vânzarea online, dar şi offline.

După ce ai ales platforma MarketplaceNegociat.ro, îţi poţi stabili taxele de livrare, politica şi taxele de retur, precum şi tot ce ţine de o promovare eficientă.

De ce MarketplaceNegociat.ro este o alegere inspirată

În condiţiile în care comerţul online tinde să acapareze piaţa, situaţie amplificată şi de pandemia din zilele noastre, de vânzarea produselor online depinde viitorul firmei tale. Dacă ratezi vânzarea online, pe termen mediu şi lung te paşte falimentul. De aceea, poţi hotărî acum, dacă nu ai făcut-o deja, să alegi o platformă care:

  • are o interfaţă prietenoasă; vei face uşor şi rapid administrarea comenzilor; vei aprecia facilitatea procesării;
  • timpul de procesare rapid – este un alt avantaj major; poţi schimba statutul comenzilor cu un singur click;
  • platforma MarketplaceNegociat.ro a devenit unul dintre canalele favorite de vânzări pentru mulţi vendori, chiar dacă au fost sceptici la început;
  • vei fi informat în permanenţă despre stadiul vânzărilor produselor tale; vei primi e-mail de fiecare dată când un produs este vândut;
  • poţi face rapid listarea produselor, printr-un click, trebuie să ai doar un feed de produse de tip csv sau xml, chiar şi prin API;
  • actualizarea este uşoară şi automată; toate informaţiile ce ţin de stocuri, preţuri, detalii despre produse etc. se vor actualiza automat, datorită funcţionalităţilor avansate ale platformei MarketplaceNegociat.ro

Ai un magazin online mic sau mijlociu şi vrei să-ţi sporeşti vânzările? Apelează cu încredere la platforma MarketplaceNegociat.ro!
Totul se desfăşoară în 5 paşi. Simplu, rapid, eficient pentru tine!

  1. Te înscrii rapid şi uşor în marketplace-ul Negociat.ro
  2. Listezi produsele tale manual sau prin feed.
  3. Clienţii comandă produsele listate.
  4. Livrezi cu ce curier doreşti produsele comandate de clienţi.
  5. Încasările comenzilor ajung direct în contul tău.

Deşi se subînţelege, calitatea produselor oferite clienţilor este cel mai impotant atuu, atunci când vrei să ai o afacere de succes în domeniul comerţului online. Doar dacă oferi valoare, valoarea financiară a firmei tale va creşte.

Dintre poveştile de succes în domeniul comerţului online, de fapt nu sunt poveşti în adevăratul înţeles al cuvântului, ci descrierea unui drum care i-a condus la bani, faimă şi glorie pe cei care au urmat respectivul drum, se distinge Amazon.com, celebrul şi gigantul comerţului online de astăzi.

Atunci când a fondat Amazon, în 1994, Jeff Bezos a pornit cu un magazin online de cărţi. Poate principala calitate care l-a ghidat pe Jeff Bezos în drumul spre ceea ce este astăzi Amazon (în 2018 avea o cifră de afaceri de aproape 233 de miliarde de dolari) a fost acumularea de cunoştinţe şi de competenţe. După ce şi-a creat infrastructura necesară, acesta şi-a dat seama că poate vinde orice online (evident, vorbim despre produse care se pot vinde legal).

Aşa încât, astăzi, putem comanda pe Amazon.com aproape orice: electronice, electrocasnice, echipamente sportive, haine, mâncare, ustensile de bucătărie, produse cosmetice şi de înfrumuseţare etc.

Deşi a existat o perioadă (2000-2002) în care acţiunile Amazon, listate la bursă, au scăzut foarte mult, odată cu dezumflarea bulei numite atunci “bula acţiunilor pe Internet”, până în anul 2007 Amazon ajunge să recupereze terenul pierdut (ajunge la nivelul anului 1999, moment în care a început căderea) şi începe să urce spre culmile succesului de astăzi.

Ce învăţăm din “povestea” Amazon? Sunt mai multe lecţii care se pot desprinde din parcursul în timp al companiei lui Jeffrey P. Bezos, dar poate cel mai important lucru este acela de a oferi produse şi servicii de calitate clienţilor. A umbla după câştiguri rapide şi facile, a specula doar nişte momente şi oportunităţi nu asigură niciodată câştigul pe termen mediu şi lung.

Toate afacerile de succes, create de genii ale marketingului, având în spate platforme solide, au adăugat plusvaloare şi au venit cu inovaţii care au schimbat peisajul online al acelor vremuri. Vânzările şi profiturile semnificative nu apar din senin, acestea sunt rezultatul unei viziuni, unui mod corect de a gândi şi înţelege piaţa, unei perspective corecte privind evoluţia ulterioară a firmei în cauză.

Diferenţa dintre succes şi eşec, în domeniul comerţului online, o face până la urmă viziunea managerului, a omului care anticipează la timp tendinţele, corectează din vreme scăpările şi lipsurile, înţelege mentalitatea potenţialului client, foloseşte o promovare eficientă, adaptată specificului produselor pe care le vinde. Nicăieri şi niciodată succesul nu este facil, nu este doar un noroc (deşi şi acesta face parte din ecuaţia succesului), ci este o căutare permanentă a ceea ce va fi mâine, a neratării oportunităţilor care apar mereu.

Revenind la platforma MarketplaceNegociat.ro, o poţi încerca din ipostaza de a fi o altă oportunitate pentru afacerea ta. Iar oportunităţile nu se ratează. Sccesul este rezultatul încercărilor permanente, al efortului de diversificare, a noului care trebuie să fie o constantă a afacerii tale.

De ce să regreţi că nu ai încercat? Fiecare afacere de succes este rezultatul unor alegeri. Unor alegeri corecte. Iar aceasta este o alegere corectă. Până la urmă nu ai nimic de pierdut. Ai numai de câştigat. În timp vei aprecia dacă merită continuat sau nu. Dacă strategia aceasta îţi aduce rezultatele pe care le aştepţi. Dar încercarea merită făcută. Se spune că viitorul aparţine celor care încearcă, celor îndrăzneţi, celor care îşi asumă riscuri calculate şi au curajul să încerce ceva nou. Stagnarea, încremeirea într-un singur proiect, chiar dacă pe moment acesta este un succes, nu-ţi aduce pe termen lung beneficii. Piaţa este în continuă evoluţie, în continuă schimbare, aşa încât dacă nu schimbi mereu viziunea, pentru a răspunde schimbărilor lumii în care trăim, succesul de moment te va părăsi.

Platforma MarketplaceNegociat.ro este o alegere inspirată! N-o rata!

Sigla A7
Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu