Secretomania specifica mafiotilor si infractorilor din politica este exersata inca de pe bancile scolii

miercuri, octombrie 11, 2017 19:03
Posted in category Educatie

Secretomania specifica mafiotilor si infractorilor din politica este exersata inca de pe bancile scoliiPrin legile idioate emise de tot felul de analfabeţi ajunsi în funcţii publice, precum acest Liviu Pop, zis Genunche, şcoala s-a transformat într-un loc în care sunt protejate nulităţile şi este încurajată delăsarea, chiulul şi lenea. Nu sunt un nostalgic al comunismului, dar cred că un lucru bun din acea perioadă era şi educarea copiilor şi tinerilor prin “intermediul opiniei publice”, adică dacă făceai ceva rău ajungeai la urechile tuturor, erai blamat şi te îndreptai.

Astăzi, în şcolile din Românica, nu ai voie, ca profesor, să-l “umileşti” pe chiulangiu atrăgându-i atenţia în faţa tuturor elevilor şcolii, formând aşa-numitul careu şi scoţându-l în faţă. S-a ajuns la situaţia aberantă de a nu afişa, la sfârşitul anului şcolar, mediile generale obţinute de elevi, nu cumva, Doamne fereşte, leneşul clasei, care nu a învăţat nimic tot anul şcolar, să se simtă lezat. Şi ne mirăm după aceea de ce politicieni penali vor să introducă cenzura, nu cumva să ştie “prostimea” ce afaceri ilegale au ei. Repet, toate acestea încep în şcoală, prin legile şi regulile tembele ale unor Genunche.

Tot în şcoală, nu ai voie să-l dojeneşti prea tare pe elevul analfabet funcţional din Românica deoarece îi lezezi personalitatea şi nu mai poate fi un lipitor de afişe electorale cu mafia PSD-istă. Sau unul dintre cei angajaţi la Parlamentul roşu-infracţional prin intermediul metodei PCR –iste (Pile Cunoştinţe Relaţii). Şi dacă nu învaţă defel, şi ai proasta inspiraţie să-l laşi repetent, tot tu, ca profesor, eşti vinovat deoarece: (1) nu-ţi mai vine la şcoală şi ai abandon şcolar, şi-ţi sar în cap directorul, Inspectoratul Şcolar şi Ministerul Educaţiei; sau (2) pleacă la altă şcoală şi face un tam-tam că din cauza profesorului X a plecat elevul, nu pentru că era o pramatie care repeta la infinite greşelile şi prostiile specifice vârstei, dintre care cea mai mare este lipsa studiului.

Toate acestea au ca finalitate regimentele de analfabeţi, funcţionali şi chiar mai mult, ce ajung la liceele din România, trăind cu iluzia că au făcut o şcoală. Ajung în clasa a IX-a, din cauza legilor aberante de astăzi, elevi care nu ştiu tabla înmulţirii, elevi care citesc cu greu un text, că de înţeles nici nu se mai pune problema. Asta pe partea ştiinţifică. Pe partea socială, lucrurile stau şi mai prost. Deşi se studiază cultură civică la şcoală, cei mai mulţi vieţuiesc, la capitolul inteligenţă, în aceeaşi prostie bolşevică, educaţi de bunici şi părinţi adepţi ai bolşevismului criminal, formează viitoarele plutoane de vot ale mafioţilor, cei care-şi vor vinde votul şi ţara la tarabă, cei care nici măcar nu au în memorie numele unui Ştefan cel Mare sau Mihai Viteazul, ca să nu mai vorbim despre conştiinţă naţională sau conştiinţa apartenenţei la cultura europeană. Mergeţi prin şcoli şi întrebaţi ce semnifică ziua de 1 Decembrie, ce semnifică apartenenţa României la Uniunea Europeană etc. şi veţi avea imaginea clară a unui învăţământ la pământ, distrus de o Ecaterina Andronescu, ce trebuie jupuită de vie pentru tot răul făcut şcolii româneşti (şi tot ar fi puţin).

Ca să nu mai vorbim despre înţelegerea evoluţiei societăţii de astăzi, unde tehnologia se schimbă într-un ritm fără precedent. Am întrebat odată la o clasă din ce ţară provine brand-ul Samsung şi nimeni, dar absolut nimeni, nu ştia. În schimb, cel puţin la ţară, domină întunericul religios, şi aici predominând prostia şi incultura unor ritualuri fără sens. De exemplu, dacă întrebi cum a apărut “Tatăl nostru”, rugăciunea fundamentală a creştinului, nu ştie nimeni. Am făcut acest experiment la o clasă de-a VIII-a care, atenţie, avea în spate 7 (şapte ani) şi ceva de studiat religia (se face din clasa I, evident numai cine vrea) şi nu a ştiut nimeni.

Programul şcolar este foarte încărcat şi nimeni, evident, nu face nimic. De exemplu, se poate scoate ora de religie (oricum nu se învaţă mai nimic la acest “obiect”, plus că religia se poate face la biserică) si elevii ar avea mai puţine ore. Mai mult, dacă directorul are prieteni ce nu au multe ore, se poate alege un număr maxim de ore la anumite discipline, cum ar fi Educaţie tehnologică, şi, chiar dacă elevii stau la şcoală până ameţesc, protejaţii directorului au mai multe ore şi, implicit, salarii mai mari. Tot ce a făcut mafia PSD-istă, îndeosebi, cu şcoala românească a fost pentru a se învăţa din ce în ce mai puţin, a avea tot mai mulţi analfabeţi, a avea un învăţământ care protejează nulităţile, începând cu cele de la catedră şi terminând cu cei din bancă.

Mafia PSD-istă a scos Istoria românilor şi Geografia României de la Evaluarea Naţională, doar, nu-i aşa, a ne cunoaşte trecutul şi ţara este inadmisibil pentru un votant PSD-ist, care astăzi scrie ca o cizmă pe Facebook, dar este mândru nevoie mare de românismul său. Tot mafia PSD-istă a dat legea criminală conform căreia poţi intra la liceu cu orice notă. De exemplu, dacă iei 1 (unu) la matematică, adică nu eşti capabil să faci un calcul de clasa a III-a, şi 1 (unu) la limba română, adică cu greu îţi poţi scrie doar numele, ajungi la liceu, acolo unde vei studia funcţii şi logaritmi la matematică (hăăă, hăăă, hăăăă) şi vei înţelege opera eminesciană, romantismul geniului culturii române (şi nu mai râdem, că este de plâns).

Desigur, veţi spune că aşa ajunge o ţară în care doi corigenţi şi repetenţi au ajuns atât de sus: Liviu Dragnea şi Tăriceanu. Numai că, acceptându-i pe aceşti mafioţi, suntem de acord cu tot răul din această ţară şi ne-am resemnat la gândul că suntem victime sigure ale analfabeţilor, din ce în ce mai mulţi. Ştiţi cine se resemnează? Doar laşii şi neputincioşii. Cei curajoşi, cei demni, cei verticali, niciodată. S-ar putea să muriţi peste 40 de ani sau peste o lună. Oricum, veţi muri. Dar, spunea Coşbuc, “nu-i totuna leu să mori sau câine înlănţuit”. Cei din decembrie 1989 au preferat să moară pentru a se elibera de sclavia comunistă. Noi, cei de astăzi, preferăm să hibernăm într-o mocirlă roşie, populată cu hoţiile şi ticăloşiile unor Dragnea, Tăriceanu, Codrin Ştefănescu etc. Şi nu ar trebui să fie deloc aşa. Măcar pentru copiii şi nepoţii noştri. Măcar pentru ideea pentru care a murit Stephane Charbonier, “Charb”, redactorul-şef al revistei Charlie Hebdo, asasinat de criminalii islamişti: “Prefer să mor în picioare decât să trăiesc în genunchi!”.

Citeste si articolele:

You can leave a response, or trackback from your own site.

Adauga un comentariu

*

Ro2.ro Free PageRank Checker