„Sigla si Lozinca”, divizia de branding si rebranding a Brandtailors, un proiect pentru firma sau afacerea ta

luni, iunie 1, 2015 14:02
Posted in category Diverse

Casa, gradina, Caruntu Elena, TataraseniMotorul unei economii competitive este reprezentat de firmele mici și mijlocii. Exact acestor categorii se adresează Sigla si Lozinca, divizia de branding si rebranding a Brandtailors. Dacă sunteți managerul unei astfel de firme și doriți un proiect viabil de branding și rebranding, susținut de o viziune antreprenorială solidă și inspirațională, click pe link-ul anterior. Veți putea astfel alege din lista de servicii și prețuri exact ce se potrivește cel mai bine nevoilor firmei sau afacerii voastre. De exemplu, vă puteți crea un logo inspirat, elementul de identitate vizuala a unui brand fiind, de departe, extrem de important. Pe lângă aceste exemple, puteți vedea oferta completă de servicii și produse pe www.siglasilozinca.ro. Multe dintre acestea sunt noutăți absolute în România, așa încât merită atenția noastră, dar mai ales a celor care se ocupă branding si rebranding. Iată mai jos câteva extrase dintr-un comunicat de presă al Brandtailors, din care putem înțelege mai bine intențiile cuprinse în acest proiect.

„Agenţia de consultanță și design de brand Brandtailors lansează o divizie de business nouă care se va adresa antreprenorilor aflați la început de drum şi IMM-urilor din România. Divizia de design de brand Sigla şi Lozinca are propria echipă de creaţie şi este condusă de Alina Crangă, care a asigurat management-ul proiectelor pentru clienții Brandtailors timp de peste 6 ani. În urma unei investiţii de 60.000 de euro în primele 12 luni, noua divizie ţinteşte aproximativ 50 de proiecte de branding dedicate în mod special companiilor mici, profesioniştilor independenţi şi start-up-urilor.

Sigla şi Lozinca oferă servicii de branding care permit managerilor să construiască identitatea brand-urilor de companie, de produse sau de servicii într-o manieră profesionistă, încadrându-se în același timp în limitele bugetelor specifice companiilor mici sau start-up-urilor. Clienţii potenţiali sunt, de asemenea, cei care intenţionează să folosească investiţiile în branding ca pe un avantaj suplimentar în categorii oricât de aglomerate de produse și servicii, dincolo de preţurile competitive şi flexibilitatea comercială.

Brandtailors va continua să ofere servicii premium pentru companiile cu nevoi complexe de poziţionare precum audit de brand și analiza competiției, arhitectură de portofoliu, consultanţă de brand şi servicii de design și comunicare cu un nivel ridicat de personalizare.”

Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu