Botpress, dacă vreţi să creaţi propriul chatbot AI (Artificial Intelligence – Inteligenţă Artificială)

marți, august 15, 2023 15:25
Posted in category IT

Chatbot

Botpress este un instrument pentru construirea de chatbot-uri interactive. Vă puteți construi propriul chatbot AI (Artificial Intelligence – Inteligenţă Artificială) pentru serviciul clienți cu acest instrument de glisare și plasare.

Deși acceptă construirea de chatbot-uri pentru o gamă largă de aplicații, aplicația se folosește cel mai bine pentru a construi un chatbot de asistență pentru clienți, bazat pe AI.

În esență, Botpress este un generator de interacțiuni drag-and-drop. Aduceți cărți în spațiul de lucru, alocați carduri intrări, ieșiri și calcule, apoi conectați un card cu altul, până când a fost realizată o interacțiune completă.

La suprafață, construirea chatbot-ului este destul de simplă. Puteți construi carduri cu întrebări și, pe baza răspunsurilor oferite de utilizatori, puteți transfera interacțiunea pe un alt card, care fie va pune mai multe întrebări, fie va oferi răspunsuri.

Acolo unde acest produs iese în evidență în arena AI este că îi puteți alimenta sursa de cunoștințe, de la un set de documente la o anumită pagină web, la căutarea pe un anumit site web sau la căutarea de răspunsuri pe web. Analiza AI este alimentată de API-ul (Application Programming Interface) ChatGPT.

De asemenea, Botpress vă permite să utilizați unele interogări în limbaj natural pentru a configura expresii care sunt utilizate ulterior în gestionarea căii utilizatorului.

Botpress se interconectează cu Zapier și prin Zapier la sute de servicii web. Aceasta înseamnă că puteți crea fluxuri de asistență pentru clienți care să caute informații despre comandă și care pot oferi ajutor real, direcționat, utilizatorilor individuali.

Odată cu adăugarea API-ului ChatGPT care procesează căutările web localizate, oportunitatea de a construi chatbot-uri de ajutor care să scaneze site-ul existent și cunoștințele existente (inclusiv manuale, de exemplu) arată potențialul de asistență pentru clienți prin roboți de asistență tehnologică, care pot oferi un serviciu real pentru clienți, plus suport tehnic, 24/7/365.

Compania are, de asemenea, o arhivă Github în care partajează integrările clienților, așa că nu trebuie să începeți de la zero. Puteți găzdui Botpress în cloud sau on-premise.

Sursa informaţiilor: ZDNET.

Citeşte şi articolele:

Sigla A7
Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu