Factorii SEO in 2017 si la inceput de 2018
joi, ianuarie 11, 2018 12:28SEO este un domeniu în continuă evoluţie, ceea ce înseamnă că trebuie să ţinem pasul cu modificările periodice ale algoritmilor Google, în ceea ce priveşte optimizările aplicabile site-ului sau blogului nostru. Ce contează cel mai mult pentru un motor de căutare – în special Google, ce deţine aproximativ 80% din cota de piaţă – atunci când face o ierarhizare a paginilor web şi le afişează ca atare? Răspunsul la întrebare este suficient de complex, ţine, dacă vreţi, şi de “bucătăria internă” Google, dar, cu toate acestea, sunt câteva criterii de care este bine să ţinem seama dacă vrem să fim cât mai “în faţă”, atunci când Google afişează rezultatele unor căutări.
- Calitate conţinutului unui articol
Conţinutul trebuie să fie relevant, să ofere un ajutor real celor care caută o anumită informaţie. Conţinutul scris trebuie completat cu imagini sugestive. Calitatea bate cantitatea de fiecare dată, aşa încât este bine să ne concentrăm pe conţinut, nu pe număr de cuvinte. - Lungimea conţinutului unui articol
Nu există o regulă clară în privinţa numărului opţim de cuvinte dintr-un articol. Depinde de conţinutul acelui articol. Cu toate acestea, articolele ceva mai lungi, dar nu exagerat, sunt afişate mai în faţă de către motoarele de căutare. - Cuvinte cheie cât mai diverse
Atunci când vă concentraţi pe anumite cuvinte cheie este bine să luaţi în calcul şi sinonimele lor, forme apropiate ale acelor cuvinte, deoarece, nu-i aşa, nu toată lumea foloseşte aceeaşi formă a unui cuvânt. - Backlink rămâne unul dintre cele mai puternice criterii din algoritmul de căutare Google. Cu cât aveţi mai multe legături spre site-ul vostru de la site-uri (domenii) cu autoritate (PR mare), cu atât şansele de a fi în faţă sunt mai mari.
- Versiunea pentru dispozitive mobile
Google acordă o mare atenţie prezenţei unei versiuni mobile a unui site, mai ales că, astăzi, căutările pe dispozitive mobile le-au depăşit pe cele efectuate pe desktop. - Viteza de încărcare
Şi aici sunt preferate paginile web care se încarcă repede, pe când paginile cu viteză lentă de încărcare vor pierde poziţii în clasamentul Google. - Prezenţa HTTPS-ului
Google a anunţat în urmă cu mai mult timp necesitatea unui demeniu securizat (https), aşa încât absenţa acestui domeniu securizat va conduce la o poziţie mai puţin bună în căutările Google. - Prezenţa în reţelele sociale
O prezenţă intensă în reţelele sociale, cum ar fi Facebook, va conduce la o poziţie mai bună în clasamentul Google. - Puterea domeniului
Este de preferat ca numele domeniului să cuprindă cuvinte care au impact în cautările zilnice, cuvinte folosite de un număr mare de utilizatori. - Vechimea domeniului
Cu cât un domeniu are mai mulţi ani de existenţă, cu atât poziţia sa în clasamentele motoarelor de căutare va fi mai bună. - Structura URL-ului
Este bine ca URL-ul să fie cât mai scurt, asapteadimensiune.ro/articol, nu asapteadimensiune.ro/1/11/2018/categorie/articol, apoi adresa URL să fie uşor de citit, pentru ca utilizatorul să poată vedea ce cuprinde acea pagină web şi o pagină a site-ului să nu fie “foarte departe” de pagina principală, ştiut fiind faptul că autoritatea paginii se pierde pe măsură ce ne îndepărtăm de pagina principală. - Imaginile
Prezenţa imaginilor pe o pagină web este benefică din punct de vedere SEO.
Citeste si articolele: