Prin 2004, la Galaţi se vindea benzină fără plumb, dar cu trese

marți, septembrie 29, 2020 10:25

TiganiColumbia lui Escobar, pardon, România lui Ion Iliescu şi Adrian Năstase, în plină glorie geto-dacă, dar mai ales ţigănească (Ion Iliescu a avut mama ţigancă bulgăroaică, iar Adrian Năstase are origini ţigăneşti după unul dintre bunici), România nefiind în acea vreme membră UE, ci doar în zona gri a Europei, acolo unde civilizaţia şi prosperitatea mor sufocate de corupţie.

SRI-ul din acea perioadă era ultima spiţă la bicicleta PSD = ciuma roşie şi se ocupa cu îmbogăţirea ofiţerilor SRI, care cică vegheau la siguranţa naţională (hăăă, hăăă, hăăă; cel mai mare pericol la adresa siguranţei unei ţări fiind corupţia, cancerul care distruge o societate din temelii), îmbogăţire produsă prin şpăgi, trafic de influenţă, taxe de protecţie, contrabandă, în cel mai pur stil mafiot. Şi tot angajaţii SRI, plătiţi din truda “fraierilor” care se duc zi de zi la muncă, se mai ocupau să închidă ochiul stâng, sau ambii, la tunurile financiare al baronilor PSD, doar corb la corb nu-şi scoate ochii.

Dar, s-ar putea să spună (h)unii, vorba “savantei” Elena Ceauşescu de la procesul din decembrie 1989, sfârşit cu execuţia cuplului dictatorial al României, unde este dovada? În afara câtorva tone de articole din acea perioadă, iată încă unul mai jos, din iunie 2004. Gunoaiele PSD-iste pot scanda în continuare “Stima noastră şi mândria/ PSD-ul, corupţia şi hoţia!”.

În atenţia tuturor cadrelor SRI din ţară, facem un anunţ important. Deşi, în mod normal, SRI-ul îi urmăreşte pe străinii care au activităţi subversive pe teritoriul României, la Galaţi situaţia s-a inversat.

Atenţie maximă, sereişti gălăţeni, sunteţi urmăriţi de traficanţii de benzină şi motorină din Republica Moldova! Mai exact, după ce SRI-ul şi-a făcut la Galaţi un sediu nou şi s-a mutat în el, o parte din contrabandiştii de benzină şi-au mutat imediat activitatea, din Piaţa Ruşilor, taman vizavi de sediul sereist modern.

Mai aproape, la 20 de metri de clădirea SRI se simt probabil mai protejaţi. Pentru că sediul modern are geamurile fumurii şi sereiştii gălăţeni nu văd activitatea de peste drum a traficanţilor de benzină şi motorină, le dezvăluim noi cum se petrec lucrurile.

Cetăţenii moldoveni fac zilnic du-te-vino din Moldova în România cu sute de litri de benzină. Au rezervoarele duble sau triple la maşină, plus canistre pline în portbagaj. Au trecut graniţa fără probleme, că doar sunt fraţi de-ai noştri.

Se postează în faţa sediului SRI şi aşteaptă. Când apare un doritor, scot furtunul, îl vâră în rezervoare şi încep să sugă la el, pînă iese benzina cât să umple rezervoarele, canistrele şi bidonaşele clienţilor.

În genere, la un supt de furtun se vând 150-200 de litri, la un preţ în jur de 19.000 lei (vechi – n.m.) litrul. Un sugaci poate face şi trei transporturi pe zi, asta înseamnă că vinde de 300 de dolari zilnic, adică are un câştig de vreo 7.000 USD lunar. Cifră valabilă pentru maşini mici de genul Volkswagenului cu numărul CIY – 427 parcat vineri (într-o vineri din iunie 2004 – n.m.) în faţa sediului SRI din Galaţi.

Benzina provine în mare parte de la conductele înţepate de contrabandiştii moldoveni pe undeva pe la Medgidia lor. (“Academia Caţavencu”, nr. 564/2004)

Citeşte şi articolele:

Sigla A7
Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu