Comunistul Traian Băsescu a fost, o vreme, un înger pentru românii care nu aveau altă speranţă în ţara pupătorilor de moaşte

sâmbătă, octombrie 24, 2020 7:00
Posted in category Mass-media

Traian BasescuÎn confruntarea finală dinaintea turului doi al alegerilor prezidenţiale din 2004, Traian Băsescu a zis, adresându-se mafiotului PSD-ist Adrian Năstase (citat aproximativ): “Cum, băi Adriane, ţara asta n-a găsit ceva mai bun pentru funcţia de Preşedinte al României, aşa încât am ajuns noi doi, foşti comunişti, să ne înfruntăm în turul al doilea?”.

Păi, o ţară de pupători de moaşte, o ţară de pupincuriştii ai pantofarului criminal Nicolae Ceauşescu etc. nu putea da ceva mai bun în 2004, după cum nu a dat ceva mai bun nici după, dacă ne amintim de numiţii Dragnea Liviu, Dăncilă Viorica etc.

Fost comunist, fost membru al FSN (Frontul Salvării Naţionale), fost …, Băsescu Traian a fost, în lipsă de alternative, tocmai alternativă bună la ciuma roşie criminală în perioada celor două mandate de Preşedinte al României.

Dar Traian Băsescu are şi multe bube. Unele sunt mai vechi, alte mai noi. Cele noi se văd astăzi: apărarea corupţilor din politică, prezenţa la Mafia TV (România TV) acolo unde a fost împroşcat cu noroi ani de zile etc.

Despre bubele vechi, într-un scurt material din 2004, prezentat mai jos.

Traian Băsescu, primarul flotei dispărute

Traseu politic (până în 2004 – n.m.): Partidul Democrat, din 1991, director general al Inspectoratului de Navigaţie Comercială, secretar de stat responsabil de Flotă, ministrul Transporturilor (1990-1991), deputat (1992-1996), ministrul Transporturilor (1996-2000), primar general al Capitalei (2000-2004).

Când spui Traian Băsescu, spui flotă. Furată, vândută, scufundată, înghiţită de Groapa Marianelor, nici PNA-ul (în 2004, data apariţiei materialului nu exista DNA-ul, înfiinţat în 2005 de ministrul Justiţiei, Monica Macovei; PNA = Parchetul Naţional Anticorupţie, organism care se ocupa de găinari, nu de marii corupţi ai neamului românesc – n.m.) nu ştie încă.

Autostrada Bucureşti-Piteşti, “Autostrada Morţii” (în 2004 – n.m.). Autostrada va fi (în 2004 – n.m.) din nou reparată din cauza gropilor, deşi s-au investit în ea, per total, aproape 300 de milioane de euro, potrivit Ministerului Transporturilor. Deficienţele de compoziţie a asfaltului a fost raportate ministrului Traian Băsescu de către Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică în 1998.

2004. Afaceri cu terenuri şi case: a cumpărat 3.700 metri pătraţi (mp) în Bucureşti cu 1,4 miliarde de lei (vechi – n.m.). Peste doi ani i-a vândut cu 360.000 USD. Cumpără apoi o casă şi teren de 280.000 USD, pe care le donează fiicei sale, cu clauză de reîntoarcere a proprietăţii. În tranzacţie pare a fi implicat un membru PD, apropiat lui Băsescu, care i-a vândut un Mercedes la un preţ discutabil.

În 2000, declara pentru Academia Caţavencu: “Am o singură locuinţă în proprietate personală la Constanţa, într-un bloc de 4 etaje, pe str. Aleea Zamfirului nr. 2, et. 4.” Mai avea: un Audi 80 din 1980, 20% din acţiunile fabricii de îngheţată a fratelui său şi a fost administrator la Triniton Company, firmă care se ocupa cu tăierea fierului vechi (partenerul ţiganilor, aşadar – n.m.).

Ca marinar şi ministru, greu de crezut că nu şi-a aruncat ancora prin diverse locuri. (“Academia Caţavencu”, nr. 654/2004)

Citeşte şi articolele:

Sigla A7
Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.
Tags:

Adauga un comentariu