PensiuneaRyn.ro, dacă vrei cazare în Sebes

duminică, decembrie 26, 2021 14:50
Posted in category Diverse

Pensiunea Ryn din SebesDacă aveţi drum prin judeţul Alba, prin Ardeal, în general, nu-i rău să faceţi un popas la Sebeş. O cazare la pensiunea Ryn din Sebes ar fi un mod ideal de a petrece câteva zile într-un decor de vis, într-o relaxare totală. Sau, dacă sunteţi într-o delegaţie, puteţi opta pentru a fi cazaţi la respectiva pensiune. Aşa cum veţi descoperi şi singuri, dacă alegeţi locaţia, condiţiile sunt dintre cele mai bune, iar un sejur aici n-o să-l uitaţi niciodată.

Aşa cum nu am uitat nici eu prima mea excursie din viaţă, o excursie cu şcoala, prin clasa a V-a. Eram bobocii ciclului gimnazial şi a fost organizată o ieşire în ţară, de trei zile, pe un traseu ce cuprindea câteva locuri memorabile, Cetatea Sucevei şi mănăstirile din Bucovina, printre altele, dar şi două nopţi de cazare la nişte pensiuni din zonă.

Deşi pe atunci era o altă lume, excursia având loc înainte de 1989, îmi amintesc de aşteptarea plăcută a acelor momente, în care noi, mai ales cei mai mici, urma să vedem ceea ce nu văzusem niciodată până atunci. Înainte de a pleca, mama mi-a pregătit câteva merinde, “să nu stea copilu’ flămând atât amar de drum”, şi câteva hăinuţe de schimb, “lasă mamă, să ai acolo la tine, chiar dacă nu-ţi vor trebui”.

În anii ’70 ai secolului trecut, România ieşea dintr-o stare de oarecare lipsă a dezvoltării economice şi se făcea, printre altele, modernizarea zonelor rurale. În unele locuri nu era curent electric – nu am avut curent electric până în clasa a IV-a, temele le făceam seara la lampă – şi erau electrificate satele. Autobuzele care legau localităţile rurale de oraşele apropiate erau puţine, aşa încât era un singur autobuz din satul părinţilor mei spre oraşul cel mai important din apropiere.

Până să plec în acea excursie, am fost, cred, de maxim trei ori la oraş, cu părinţii, atunci când aceştia mergeau să cumpere ceva care nu se găsea la ţară. Şi orice astfel de ieşire era un motiv de mare bucurie pentru copilul ce eram atunci. În autobuz, mă aşezam imediat la locul de la geam, pentru a nu pierde nimic din peisajul ce se aşternea în faţa ochilor mei odată cu mersul autobuzului.

Realizaţi aşadar ce mult am aşteptat să înceapă acea excursie, odată cu sosirea autocarului în curtea şcolii. Ne-am urcat în autocar, aranjaţi de doamnele profesoare şi domnii profesori, apoi autocarul s-a pus în mişcare. Pe atunci maşinile erau mult mai puţine, iar copiii care ajungeau să călătorească în maşini sau autocare erau în culmea fericirii.

La sfârşitul primei zile, ne-am cazat la o pensiune, unde aveam şi cina inclusă. Deşi cei mai mulţi dintre noi aveau şi hrană pregătită de părinţi, am consumat cu poftă acel prim meniu de pensiune, în care aveam tacâmuri deosebite, o veselă aparte şi privilegiul de a mânca într-o altă locaţie decât casa părintească. Apoi ne-am culcat fericiţi, în aşteptarea următoarei zile.

A doua zi, am luat şi prânzul la o altă pensiune, situată într-o zonă de un pitoresc aparte. Întotdeauna peisajul de munte m-a fermecat, aerul acela curat, cu miros de brad, aducând cu sine acea stare de încântare, de uitare totală, de alunecare în mrejele naturii. La cei 11 ani neîmpliniţi pe care-i aveam atunci, farmecul acelei excursii era total, era ceva greu de descris în cuvinte, era ceva ce n-am mai retrăit niciodată după aceea.

Deşi au urmat şi alte excursii în viaţa de elev, unele la liceu, trăite la alte intensităţi datorită vârstei, n-am să uit niciodată acea primă excursie din viaţa mea, precum şi locurile minunate pe care le-am vizitat. Pensiunile superbe şi oamenii care ne-au primit cu atâta căldură, peisajele unice, tot ce am trăit atunci le port şi astăzi în suflet.

Iar toate aceste amintiri sunt posibile deoarece am ieşit să văd locurile minunate pe care le are această ţară. Puteţi face şi voi la fel, alegând pensiunea Ryn din Sebes, o bijuterie de popas, la care veţi dori să reveniţi şi pe care o să purtaţi în suflet drept amintire dragă.

Şi pentru a nu căuta prea mult, iată şi datele de contact. Folosiţi-le cu încredere!

Str. Occidentului nr. 1A, Sebeş, jud. Alba

Coordonate GPS: 45.960467, 23.553599

Telefon: +40 772 018 669, +40 755 373 851

WatsApp: +40 755 373 851

E-mail: info@pensiunearyn.ro

Pensiunea Ryn din Sebes

Sigla A7
Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.