Ce inseamna un titlu de articol optimizat SEO

duminică, septembrie 25, 2016 11:16
Posted in category IT

SEOUnii dintre noi știu ce important este titlul unui articol. Într-o lume atât de grăbită, de multe ori citim numai titlul unui material și doar dacă acesta ne atrage atenția mergem mai departe la conținut. Dar nu numai pentru eventualii cititori este important titlul unui articol de pe un site. Dacă dorim să fie citit acel material, scris de noi, acesta trebuie să ajungă la cât mai multe persoane. Iar pentru aceasta trebuie să apară în rezultatele căutărilor Google sau a altor motoare de căutare. Adică trebuie să fie optimizat SEO. Așadar, ne-am putea întreba cum trebuie scris titlul unui articol pentru a apărea la căutări și a fi citit de cât mai multă lume. Nu există o rețetă universal valabilă pentru a fi citit de cât mai multe persoane, dar există niște reguli SEO de care este bine să ținem seama. Iată, mai jos, câteva dintre acestea.

  • Experții SEO recomandă titluri de maxim 70 de caractere, cu tot cu spații. Ideal ar fi un titlu ce are între 55 și 60 de carctere. Ce se întâmplă dacă titlul este mai lung? Google va tăia din el, la rezultatele căutărilor, iar o parte din sensul titlului articolului se cam duce.
  • Evitați cuvintele foarte lungi. Algoritmul Google are cuvinte cu o lungime standard și există riscul tăierii cuvintelor prea lungi.
  • Cuvintele cheie ale articolului să se regăsească în titlu. Măcar cele mai importante.
  • Evitați în titlu cuvinte cheie ce reprezintă nume de brand-uri. Sau măcar nu abuzați de ele.
  • Utilizați în titlu cuvinte cheie relevante ale unor pagini din interiorul site-ului.
  • Puteți alege în titlu o propoziție ce apare în conținutul materialului. Din punct de vedere SEO, nu sunt probleme dacă se procedează așa.
  • Folosiți un titlu cât mai simplu, în care să apară cuvinte cheie esențiale.
  • Dacă numele unor companii sunt foarte lungi, evită să le pui în titlul materialului. Aceste nume pot fi trecute, însă, în descrierea meta care este afișată sub titlul paginii SEO în rezultatele motorului de căutare.
  • Google mai inversează unele așezări ale cuvintelor din titlu, de aceea este recomandabil să folosim cu încredere și descrierea „meta”.
  • Alegeți să puneți în titlu cuvinte cheie care au cea mai mare căutare.
  • Îndemnurile, de genul „Cumpără acum!”, puse în titlu, nu aduc un plus de valoare SEO.
  • Folosiți cu încredere semnele de punctuație în titlu.
  • Evitați repetarea cuvintelor cheie în titlu.
  • Folosiți cuvinte de legătură între cuvintele cheie, în titlu, nu treceți aceste cuvinte de-a valma, cu virgulă între ele, de exemplu.
  • Faceți experimente: inlocuiți, de exemplu, un cuvânt cheie cu altul, în titlu, și vedeți efectele.

M-am inspirat de aici (si tot acolo este si sursa imaginii).

Citeste si articolele:

You can leave a response, or trackback from your own site.

Adauga un comentariu