Modul în care algoritmul Google MUM va schimba rezultatele căutării

sâmbătă, august 21, 2021 7:26
Posted in category IT

GoogleCăutarea Google este unul dintre primii pași în pregătirea pentru o excursie în camping sau scrierea unui eseu. Dar, cel mai adesea, o căutare Google va duce la un rezultat, apoi la alt rezultat şi tot aşa până se ajunge la un rezultat cât de cât mulţumitor.

Acum, Google dorește să utilizeze un algoritm numit MUM pentru a furniza informații profunde și de specialitate pentru căutări complicate, scutind utilizatorii să caute mai multe interogări pe un singur subiect.

Demonstrat la evenimentul numit Google I/O 2021, din luna mai a anului în curs, MUM este inspirat de experți din lumea reală, care pot furniza informații detaliate, de amploare și de actualitate cu privire la anumite subiecte. Trebuie doar să-i puneți un expert în snowboarding câteva întrebări pentru a afla de ce echipament aveți nevoie, de ce oră din zi ar trebui să vizitați o pantă și informații importante de siguranță.

Google a construit MUM pe arhitectura sa open-source Transformer. La fel ca modelul BERT lansat în 2019, MUM este un algoritm contextual, care poate înțelege și genera limbaj. Căuta cuvinte cheie în căutări, analizând contextul acelor cuvinte pentru a determina ce informații aveți nevoie (și cât de profunde ar trebui să fie aceste informații).

Când este pus în funcțiune, MUM ar putea apărea în partea de sus a unor rezultate ale Căutării Google pentru a răspunde la întrebări precum un expert. Google spune că algoritmul MUM poate chiar genera imagini, realizând articole unice și explicaţii pe înţelesul tuturor, precum un jurnalist.

Google se află în primele zile de testare a MUM și poate dura ceva timp până când algoritmul va fi cu adevărat utilizabil. Specialiştii Google vor supraveghea activitățile software-ului pentru a se asigura că oferă rezultate utile și precise pentru interogările de căutare, ceea ce poate fi o provocare, având în vedere scurtele întrebări pe care oamenii tind să le scrie în căutarea Google.

Via ReviewGeek.

Citeşte şi articolele:

Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu