Anvelopele all-season se vand din ce in ce mai bine

miercuri, februarie 21, 2018 19:44
Posted in category Diverse

Stema a saptea dimensiuneDe cand au scapat de timbrul de mediu, din ce in ce mai multi romani si-au cumparat automobile second hand din Occident. In primele noua luni ale anului trecut, de exemplu, au fost inmatriculate 378.500 de masini la mana a doua, fapt care a dus la o crestere spectaculoasa a parcului auto din tara noastra care, conform estimarilor specialistilor, la inceputul acestui an ar fi depasit pragul psihologic de 6 milioane de unitati. Printre afacerile care au inregistrat profitat din plin se numara cea cu anvelope auto (estimata la 200 de milioane de euro anual). Iar cei mai multi posesori de automobile second hand s-au orientat catre anvelope all season. Nimic surprinzator in asta – cine si-a cumparat un automobil la mana a doua a ales aceasta solutie din acelasi motiv – pentru ca, asa cum se spune in popor, „atat il ţinea punga”. Si cum din 2011, an in care a devenit obligatorie echiparea automobilelor in sezonul rece cu anvelope de iarnă all season, amenzile pentru nerespectarea acestei prevederi legale au devenit din ce in ce mai piperate, iar Politia Rutiera din ce in ce mai severa, nu este de mirare ca romanii care nu stau prea bine cu banii dar considera ca nu se mai pot descurca fara automobil proprietate personala au preferat sa-si echipeze masinile cu „incaltari bune la toate”. Ca paranteza, acest trend nu si-a facut simtita prezenta doar la noi, ci si in tari precum Franta si Italia, unde puterea de cumparare este mai ridicata. Iar un alt factor care a dus la cresterea vanzarilor de anvelope all-season au fost iernile ceva mai blande – factorul meteorologic i-a „linstit” pe multi dintre cei care se tem ca, in sezonul rece, anvelopele all-season nu sunt la fel de bune precum cele de iarna. Nu este – sau, cel putin, nu MAI este – intrutotul adevarat, pentru ca progresele realizate in ultimii ani de industria chimica au permis fabricantilor de anvelope sa elaboreze „retete” mult mai bune de cauciuc si, mai ales, de siliconi – componente de baza, care le permit pneurilor sa-si pastreze elasticitatea, chiar si in condiţii de înghet. Incheiem aceasta scurta analiza cu o recomandare: fiti economi, dar nu exagerati! Feriti-va de „chinezarii”, de anvelope resapate sau prea vechi. Cel mai bine este sa cereti sfatul unor specialisti, cum sunt cei de la Auto Soft.

Sigla A7
Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu