Cuplul Tariceanu – Ciorbea se antrena in comiterea de ilegalitati inca din anii 1990

sâmbătă, februarie 11, 2017 13:06
Posted in category PeNaLii

Cuplul Tariceanu – Ciorbea se antrena in comiterea de ilegalitati inca din anii 1990În fiecare zi, poporul român consumă o importantă cantitate de orz, turte, reziduuri solide rezultate din extracția uleiului de soia. Sunt ca aerul, apa și cerul aceste produse, să le spunem generic, deși nici găina nu-i produs decât dacă îi luăm la bani mărunți oul care a fătat-o, și nici orzul sau turta nu-s produse de strictă necesitate decât dacă viața, în aspectele ei multiple, ni le pune în cârcă.

Mănâncă calul ovăz? Mănâncă! Dar omul? Ciorbea e om. Se ia șpagă la guvernul Ciorbea? Se ia! E el cinstit? Este. Cum vine asta? Poate înțelege poporu’ cum e să favorizezi pe cineva, fără ca șpaga ăluia să nu te mânjească? Și atunci?

Se dă o hotărâre de Guvern. În temeiul art. 35 din Ordonanța Guvernului nr. 26/1993 (premier Nicu Votcăroiu, presedinte Ilici “KGB” Iliescu – n.m.) privind tariful vamal de import al României, aprobată și modificată prin Legea nr. 102/1994, guvernul Ciorbea hotărăște: se exceptează de la plata taxelor vamale importul de orz pentru consum, importul de turte și alte reiduuri solide, rezultate din extracția uleiului de soia. Semnează Ciorbea, contrasemnează Gavrilescu, Ciumara, Tăriceanu (liberalul lu’ Pește, pe atunci, de fapt un penal bolșevic – n.m.).

Toți patru au zis că până-n 10 aprilie (1997 – n.m.) e de ajuns pentru hotărâre să-și facă mendrele. Să numărăm jmpreună. 3 aprilie e joi. Atnci s-a semnat. 4 aprilie – vineri. S-a publicat la Monitor. 5 și 6 aprilie – sâmbătă și duminică. Mai rămân 4 zile lucrătoare: 7-8-9-10 aprilie. În patru zile, doar privind de săptămâni spre poarta lui Ciorbea, mânăria poate fi gata.

Să căutăm puțin. Și cum e vară și ne uităm după soare, Constanța e locul nostru favorit. Pe acolo, între 25.03.1997 și 16.04.1997 au intrat pentru descărcare următoarele nave:

  1. Nava Koktebal care a descărcat 25.930 tone de orz. Marfa a venit din Argentina pentru COMTIM Timișoara. Descărcarea a durat din 25.03.1997 până la data de 8.04.1997. Ca să vezi coincidență.
  2. Nava Amangel Horizont a descărcat 21.570 tone orz tot atunci și tot pentru CONTIM.
  3. Nava Uphusen a descărcat malț și orz din Franța pentru “Bianca Inter Brew” Blaj. 3.825 tone între 10.IV și 16.IV.

Dar Ciorbea e cinstit. Însă șpaga, cât o fi fost șpaga? (“Academia Cațavencu”, nr. 300/1997)

Citeste si articolele:

You can leave a response, or trackback from your own site.

Adauga un comentariu