Cum sa iti scoti site-ul in evidenta!
luni, februarie 24, 2020 9:07Afacerile online sunt un trend mondial la ora actuala, deoarece tot mai multi investitori prefera sa isi transfere actiunile pe paltforma online din mai multe motive.
Spre deosebire de un magazin cu sediul fizic intr-o cladire, magazinul online nu trebuie sa indeplineasca criterii ce trebuie aprobate de protectia muncii. Avand in vedere ca toate comenzile sunt plaste si finalizate virtual, proprietarul are obligatia de a trimite produsele prin curier. Exista si cazuri in care magazinul are si un sediu in care clientii pot intra sau la polul opus sunt magaiznele care nu dispun nici de marfa sau de un depozit si se bazeaza pe drop shipping.
De ce platforma online?
Traind intr-o societate care se dezvolta tot mai rapid, este logic ca platforma viitorului sa fie pe internet, unde toti locuitorii planetei se pot loga pentru a face tranzactii comerciale. Internetul nu este doar o unealta pentru vanzatorul de rand, ci o lume proprie, unde se infiripa pritenii si parteneriate la nivel global.
Insa, este important sa intelegem cum functioneaza promovarea paginilor web si site-urilor pentru a fi in topul cautarilor. De obicei, un motor de cautare va afisa cele mai accesate pagini din categoria respectiva in topul primelor 10 pagini. Google este exemplul cel mai bun si cel mai folosit, deoarece ramane alegerea cea mai populara, platforma cu interfata cea mai prietenoasa si compatibila.
Magazinele si firmele online care vor sa atraga succesul pe web, trebuie sa apeleze la o firma specializata in optimizare SEO pentru a beneficia de cele mai avansate metode de publicitate.
SEO este acronimul pentru optimizarea motorului de cautare si poate fi definit ca arta pozitionarii unui site, a unei pagini web sau a unei aplicatii in rezultatele naturale de top ale motoarelor de cautare. SEO este desemnat adesea prin termenul de referinta naturala.
In contextul occidental, SEO consta, in esenta, in „respectarea” cerintelor si a modurilor de operare ale Google, care se concentreaza de la 75% la mai mult de 90% din interogarile de cautare in functie de tara. Pozitia in SERP-uri este obtinuta din scorul de relevanta atribuit paginii de algoritmul motorului de cautare la o solicitare data. Nu este rezultatul unei plati efectuate catre motorul de cautare, contrar a ceea ce se intampla cu utilizarea de legaturi comerciale. SEO inseamna si legaturi comerciale (SEA) prin cele doua componente principale ale marketingului motoarelor de cautare.
In ceea ce priveste solicitarile vizate, pozitia obtinuta trebuie sa se afle, in esenta, pe prima pagina, deoarece in majoritatea solicitarilor, este singura pagina consultata. Expertul SEO a fost pe prima pozitie pentru o lunga perioada de timp, dar, de acum incolo, poate fi chiar o competitie mai mare pentru obtinerea pozitiei zero. Aceasta tendinta ar trebui, de asemenea, consolidata. Cateva sute de criterii sunt luate in considerare de algoritmul Google. Natura acestor criterii si importanta lor variaza in timp, in functie de modificarile din algoritm si filtrele Google.
Asadar, SEO este important si nu poate fi facut de oricine. Este necesara experienta unui expert SEO sau unei intregi firme de oameni care stiu cums a afca acest lucru cat mai bine pentru a scoate orice site in evidenta.