Unic și irepetabil pe Internet
duminică, iunie 23, 2013 14:45Atunci când ne înscriem într-o rețea de socializare, avem nevoie de un ‘brand’ numai al nostru, pentru a fi unici și irepetabili pe Internet. Nu de alta dar distincția nu-i chiar ceva atât de rău. Numai că, și aici apare problema, nu știm dacă, printre milioanele de utilizatori, nu cumva există încă niște sute cu același brand ca al nostru. Cheia aflarii unicității brand-ului, sau a unui nume de domeniu pentru posesorii de site-uri, este KnowEm (https://knowem.com/). Iată, mai jos, un material scris de Dan Darie și publicat în Academia Cațavencu pe această temă.
S-au dus vremurile când netizenii să înghesuiau să-și facă mii de conturi diferite, că erau moca și legenda urbană garanta minim 5 cm în plus când … ei bine, aici interpretările variază în funcție de conexiune. Acum Internetul nu mai e marea aia cu mii de insulițe, ci ditamai conglomeratul, mândru foarte de vorbe goale precum 2.0, “social networking” și alte baliverne bune de prostit adolescenți și directori de marketing.
A aparut, în schimb, o problemă: musai ca măcar o parte din conturile alea să fie legate printr-un nume comun, că altfel identitatea virtuală se duce web-ului de suflet și asta e o adevărată tragedie pentru ambele categorii descrise mai sus. Să fiu mai clar: aveți un biznis și vreți să-l promovați zdravăn pe net? Aveți 15 ani și trebuie să vă faceți un nume pe www? Atunci cugetați, sortați, cântăriți și, mai ales, căutați să vedeți dacă e disponibil sau este deja în lanțuri.
Dacă sunteți chinez, e simplu: rugați rudele de gradul întâi să verifice manual orice site și terminați în jumatate de zi. Hai, două ore, dacă includeți și verii de-al doilea. Nu sunteți chinez? Felicitări, atunci terminați în câteva minute cu o singură căutare.
KnowEm e croit fix pentru așa ceva: îi dați numele ales si aflați instant dacă merge sau nu merge. Site-ul e băiat finuț și oferă în primă fază doar o mână de rezultate, pentru cele mai populare site-uri (YouTube, Twitter, Facebook – că veni vorba, e singurul serviciu de gen care n-o zbârcește cu Twitter, în vreme ce concurența e ocupată să repare gardul cu oiștea) și domenii (.com, .net, .info etc.). Nu e de-ajuns? Foarte bine, cereți detalii, aveți la dispoziție peste 500 de site-uri, grupate deștept pe categorii căutabile separat. Chestia care mi-a plăcut: în loc să adorm lângă conexiune până vin toate răspunsurile, mai bine dau câteva click-uri și aflu exact ce mă interesează. Mai am ceva de spus? A, da: nu mormăiți nemulțumiți că secțiunea “Domain Names” nu include România și uită și de o grămadă de alte țări. Dacă nu vă convine, n-aveți decât să luați microbuzul până în Europa, că e plin bazarul de mirese. Iar căutările le rezolvați la nuntă, că vine minimum un container de nuntași cu ochi oblici și chef de navigat.
Citeste si articolele:
Internet fără curent electric | A șaptea dimensiune says:
februarie 20th, 2016 at 15:31
[…] Unic și irepetabil pe Internet […]
România, țara europeană cu cea mai bună conexiune la Internet | A șaptea dimensiune says:
februarie 20th, 2016 at 18:44
[…] Unic și irepetabil pe Internet […]
Românii, vicecampioni europeni la stat pe net | A șaptea dimensiune says:
februarie 20th, 2016 at 19:42
[…] Unic și irepetabil pe Internet […]
Ce mai fac primii 21 de angajați ai Google (I) | A șaptea dimensiune says:
februarie 20th, 2016 at 19:53
[…] Unic și irepetabil pe Internet […]
9 milioane de utilizatori de internet în România | A șaptea dimensiune says:
februarie 21st, 2016 at 10:00
[…] Unic și irepetabil pe Internet […]
Ce are Windows Phone și nu are iPhone | A șaptea dimensiune says:
august 17th, 2016 at 11:55
[…] Unic și irepetabil pe Internet […]
Cum să-ți încarci telefonul pentru a prelungi viața bateriei | A șaptea dimensiune says:
august 17th, 2016 at 12:16
[…] Unic și irepetabil pe Internet […]