Stiri care nu s-au vazut la tonomatele mogulilor (IV)

duminică, mai 7, 2017 17:42
Posted in category Mass-media

Stiri care nu s-au vazut la tonomatele mogulilor (IV)

  • Cum face un tânăr suedez 4 milioane de dolari pe an pe canalul propriu de YouTube

    Felix Kjellberg nu este un megastar. Este mai degraba modest si timid si nu se simte bine sa fie in centrul atentiei. Dar cand se asaza in fata unei camere web, Kjellberg se transforma in PewDiePie, de departe cea mai mare senzatie de pe YouTube. A atras zeci de milioane de abonati prin felul original si mai putin obisnuit de a comenta jocurile video.
    Suedezul Felix Kjellberg a devenit un fenomen pe YouTube, cu peste 27,8 milioane de abonati la canalul sau cu care castiga, in medie, 4 milioane de dolari pe an din reclame, scrie WSJ, preluat de Business Insider.
    PewDiePie a devenit anul trecut cel mai vizionat de pe reteaua de servicii video de la Google, depasing chiar senzatii ale internetului, precum One Direction sau Miley Cyrus. Iar din iulie anul trecut si-a triplat numarul de abonati.
    Kjellberg este cunoscut cel mai bine pentru postarea de filmulete cu el in care joaca diferite jocuri video, pe care le comenteaza intr-un stil caracteristic.
    Suedezul si-a infiintat contul pe YouTube in august 2009 si a semnat un parteneriat cu studiourile Maker, companie vanduta catre Walt Disney, in martie, pentru aproape un miliard de dolari. (Sursa (citeste mai mult))
  • Adio benzina sau motorina! Ford lanseaza masina care se alimenteaza cu energie solara

    Potrivit Huffington Post, Ford C-MAX Solar Energi foloseste panouri solare atasate pe capota, permitand astfel masinii o independenta de deplasare de pana la 33 de kilometri.
    Ca si C-MAX Energi, pe al carei model se bazeaza, C-MAX Solar Energi va folosi un sistem hibrid de alimentare. Diferenta dintre cele doua modele este ca cel din urma are acoperisul capotat cu panouri soalare, realizate de SunPower Corp.
    “Panourile sunt extrem usoare, dar nu sunt chiar asa de subtiri precum par la prima vedere”, a spus Mike Tinskey, reprezentant al Ford, adaugand ca panourile ingreuneaza noul model cu doar cateva kilograme. (Sursa (citeste mai mult))
  • Un român antrenează trupele armate din Nigeria

    Ovidiu Olariu, un fost bodyguard sucevean de 37 de ani, a fost cooptat în echipa ISA (Academia de Securitate Internaţională Israel), una din cele mai mari organizaţii antitero din lume. După ce a făcut faţă cu brio antrenamentelor extrem de dure, românul a fost trimis în Nigeria, unde a învăţat trupele guvernamentale să lupte împotriva teroriştilor.
    Ovidiu a făcut în tinereţe box de performanţă, apoi s-a angajat ca bodyguard. Însă în România această meserie este extrem de prost plătită, iar bărbatul, căsătorit şi cu un copil, a hotărât că trebuie să-şi găsească o slujbă mai bună pentru ca familia sa să nu mai simtă lipsurile financiare. A descoperit pe internet că în Israel există ISA, o organizaţie antitero şi de protecţie a VIP-urilor din întreaga lume, iar instructori sunt chiar foşti membri ai celui mai temut serviciu secret din lume, MOSSAD. “Un curs în cadrul ISA costă 8.000 de dolari. Am riscat, mi-am dat toate economiile şi la sfârşitul anului 2012, am ajuns în Israel. Problema este că dacă nu eşti bun, după finalizarea cursului eşti trimis acasă doar cu o diplomă de absolvire”, ne-a mărturisit Ovidiu Olariu. Suceveanul a participat la cele mai grele antrenamente din lume. “Începeam la ora 5.30. Mărşăluiam câte 16 km pe zi cu alunka în spate (targa pe care se cară rănitul în timp de război – n.r.) şi 25 de litri de apă. Dacă nu te încadrai în timp, o luai de la capăt. Apoi, urmau exerciţii de tragere în condiţii de stres, de condus în situaţii- limită şi multe altele”, ne-a mai spus suceveanul. (Sursa (citeste mai mult))
  • Cum poţi să urmăreşti în timp real războiul hackerilor din SUA şi China

    Aţi auzit, fără îndoială, poveşti despre cum Internetul este plin de hackeri şi de persoane care încearcă să vă fure banii sau să vă infecteze computerul. Aţi citit, probabil, despre cum următorul mare război va fi cel online, şi cum China şi SUA se luptă, deja, pentru supremaţia Internetului.
    Adevărul este, însă, că, în afară de cazul în care ţi se întâmplă să îţi fie compromis calculatorul de un hacker, este foarte greu să realizezi cât este de reală ameninţarea unui război cibernetic. Până la urmă, efectele hacking-ului sunt invizibile ochilor noştri, ai celor care nu suntem profesionişti în IT, în afara compromiterii unor baze de date ale unor companii foarte mari.
    Acum, însă, o companie de securitate a creat o hartă geografică fascinantă care ne arată tentativele globale de hacking în timp real – şi aşa putem vedea şi cu ochiul liber cât de real este războiul dintre China şi SUA, arată ExtremeTech.
    Harta în timp real a companiei de securitate Norse arată cine atacă pe cine şi ce vectori de atac sunt folosiţi. Datele au ca provenienţă o reţea de servere de tip „honeypot” (în traducere literală „oală cu miere”, expresie folosită cu sensul de „momeală” – n.r.) pe care le întreţine Norse. În lumea hackerilor, un server „honeypot” este o ţintă care pare foarte „suculentă”, dar care este o capcană şi are ca scop fie colectarea de informaţii despre atacator, fie să ţină atacatorii departe de ţintele reale.
    Harta arată cum majoritatea atacurilor au ca origine China sau SUA, iar SUA este cea mai mare ţintă a atacurilor de departe. Puteţi vedea şi tipurile de atacuri, indicate de portul ţintit. Microsoft-DS (portul 445) este în continuare una dintre ţintele cele mai populare (este portul folosit de Windows pentru partajarea fişierelor), însă DNS (port 53), SSH (22) sau HTTP (80) sunt, şi ele, foarte populare. Probabil că vei zări şi CrazzyNet şi Black Ice, doar programe comune de tip „backdoor” pentru Windows folosite, mai degrabă, de copii şi criminali decât de luptători profesionişti în războiul informatic. (Sursa (citeste mai mult))
  • Facebook lansează o aplicaţie prin care “aude” şi “vede” ce faci

    Compania Facebook va lansa o aplicaţie care are abilitatea de a recunoaşte muzica şi emisiunile TV care rulează în apropierea utilizatorilor, scrie The Wall Street Journal.
    Aplicaţia a fost făcută astfel încât să uşureze activitatea utilizatorului în ceea ce priveşte distribuirea anumitor materiale prin intermediul reţelei de socializare.
    Facebook a încheiat parteneriate cu câteva companii de streaming audio, precum Spotify, Rdio şi Deezer, prin intermediul cărora utilizatorii săi pot asculta fragmente din cântecele postate cu ajutorul noii funcţii.
    Funcţia de recunoaştere audio dezvoltată de Facebook este similară aplicaţiei Shazam, care, de asemenea, poate identifica melodiile care se aud în jurul utilizatorului, cu ajutorul microfoanelor încorporate în smartphone-uri.
    Aplicaţia Facebook este opţională, iar utilizatorii o pot activa şi dezactiva oricând doresc. Daca este activată, în momentul în care aceştia vor să scrie ceva pe Facebook sunt notificaţi că aplicaţia încearcă să recunoască ce melodie sau emisiune se aude.
    În urma identicării, utilizatorii vor vedea numele cântecului sau al emisiunii respective alături de o imagine, pe care vor putea da click pentru a posta informaţia în News Feed. (Sursa (citeste mai mult))

Citeste si articolele:

You can leave a response, or trackback from your own site.

Adauga un comentariu

*

Ro2.ro Free PageRank Checker