9 moduri prin care ChatGPT îi poate ajuta pe creatorii de conținut
marți, iunie 27, 2023 20:59ChatGPT poate fi utilizat în multe feluri de creatorii de conținut. În acest articol vor fi enumerate câteva modalități interesante de a utiliza chatbot-ul.
ChatGPT are o varietate de utilizări, dintre cele mai diverse. Poate să răspundă la întrebări, să rezolve probleme și să vină cu idei la care cineva nu s-ar fi gândit niciodată.
În lumea creării de conținut, există o nevoie constantă de a ne gândi la titluri interesante, de a crea scripturi și postări. Ce se întâmplă dacă un creator de conținut ar folosi ChatGPT pentru lucrările sale?
Mai jos sunt câteva modalități prin care ChatGPT îi poate ajuta pe creatorii de conținut şi câțiva factori de care ar trebui să ținut cont.
1. ChatGPT poate genera descrieri pentru Social Media (reţelele sociale
După ce ai avut ideea, ai creat postarea sau videoclipul, ar trebuie scrisă descrierea a ceea ce ai creat. Iar această descriere să-ţi dea ceva bătăi de cap. Aici poate interveni ChatGPT. Spunându-i subiectul postării sau videoclipului, ChatGPT poate genera o descriere convingătoare, care va completa postarea. Este posibil să primiți chiar și niște idei de hashtag-uri.
2. ChatGPT poate crea un scenariu pentru următorul videoclip
Dacă urmează să realizaţi un videoclip pentru YouTube, TikTok sau Instagram, este de obicei o idee bună să creați un scenariu dacă se povesteşte destul de mult în videoclip. ChatGPT poate crea un scenariu, pe baza ideii din videoclipul în cauză.
3. ChatGPT poate crea titluri pentru postări şi videoclipuri
Titlul este una dintre cele mai importante caracteristici ale unei postări sau ale unui videoclip, deoarece captează atenţia auditoriului. Cu toate acestea, uneori poate fi dificil să creezi un titlu captivant, dintr-un motiv sau altul.
ChatGPT te scoate din impas, deoarece poate crea titluri atrăgătoare. Tot ce trebuie să faceți este să spuneţi chatbot-ului despre ce este postarea sau videoclipul și acesta va produce câteva titluri captivante din care să alegeți.
4. ChatGPT poate genera Keywords, Tags şi Hashtags (cuvinte cheie, etichete și hashtag-uri)
Utilizarea cuvintelor cheie, a etichetelor și a hashtag-urilor este necesară şi utilă pentru a avea audienţă pe reţelele sociale şi nu numai. ChatGPT poate genera Keywords, Tags şi Hashtags (cuvinte cheie, etichete și hashtag-uri) pe baza descrierii oferite chatbot-ului.
5. ChatGPT poate realiza schiţe şi ghiduri
Atunci când realizaţi un videoclip despre un anumit subiect (cum trebuie tăiat un pom, de exemplu), este nevoie de o schiţă în care să fie trecuţi paşii ce trebuie parcurşi. AI (Artificial Intelligence – Inteligenţă Artificială) vă poate ajuta şi în acest caz – prin intermediul ChatGPT – oferindu-vă o schiţă, un ghid pas cu pas a ceea ce aveţi de enumerat/povestit.
6. ChatGPT poate oferi idei de conţinut
Există şi momente în care ne simţim blocaţi, propria noastră creativitate luându-şi un scurt răgaz. Ei bine, şi în acest caz ChatGPT ne poate sugera idei care să ne inspire. Mai mult, ne poate scoate din zona de confort, pentru a ne extinde audienţa. Trebuie doar să-i povestim despre următorul nostru proiect.
7. ChatGPT ne poate scrie biografia
Deşi ne place să povestim despre noi, în foarte multe momente, atunci când trebuie să scriem propria biografie, destintă unui public pe care dorim să-l impresionăm, lucrurile nu sunt chiar simple, scrierea unei biografii atrăgătoare fiind, de multe ori, o adevărată provocare. Dar ChatGPT ne poate salva. Totul este să-i oferim informaţiile esenţiale despre persoana noastră şi chatbot-ul va crea o biografie captivantă, care să atragă publicul.
8. ChatGPT poate oferi informaţii precise despre un anumit subiect destinat cercetării
Dacă scrii un articol sau o postare în care dezvolţi un subiect cu date precise, în loc să cauţi printre miile de informaţii de pe Internet, poţi apela la ChatGPT. Chatbot-ul ne poate oferi datele precise de care avem nevoie.
9. ChatGPT poate corecta, verifica sau edita lucrări
Aici lucrurile trebuie nuanţate. AI (Artificial Intelligence – Inteligenţă Artificială) are anumite limitări în ceea ce priveşte imaginea de ansamblu a lucrării, dar, pe bucăţele mai mici, îşi face treaba. Cu alte cuvinte, trebuie să-i cerem ceva precis, ortografia, de exemplu, nu să analizeze în ansamblu lucrarea şi să ne spună dacă este bună sau proastă.
Lucruri de evitat sau la care să fim atenţi
Când utilizăm ChatGPT, pentru a crea conţinut, trebuie avute în vedere câteva aspecte.
Nu toate informaţiile ChatGPT sunt actualizate, sunt la zi
ChatGPT este un chatbot (soft) care este actualizat constant. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că tot ceea ce produce înseamnă informații actuale.
Nu toate informaţiile oferite sunt 100% exacte
Există şi scăpări, mai ales în privinţa actualizării informaţiilor.
Creatorul de conţinut nu trebuie să se bazeze numai pe tehnologie
ChatGPT trebuie privit ca un ajutor în realizarea unui conţinut de calitate. Nu se poate evolua dacă originalitatea şi ideile noastre creatoare se bazează doar pe AI (Artificial Intelligence – Inteligenţă Artificială).
Sursa informaţiilor: Make Use Of (MUO).
Citeşte şi articolele:
- Cum accesăm şi folosim ChatGPT, cea mai populară platformă de Inteligenţă Artificială (AI)
- Viitorul IT-ului: câte ceva despre chatbot
- 7 lucruri mai puţin cunoscute pe care le poate face ChatGPT
- 6 lucruri pe care ChatGPT nu le poate face (și alte 20 pe care refuză să le facă)
- O nouă funcţie ChatGPT: se pot crea şi partaja link-uri către conversaţiile cu chatbot-ul