Combinaţia criminală dintre stat şi biserică ne duce direct în iadul evoluţiei

marți, aprilie 6, 2021 7:43
Posted in category Mass-media

Teodosie SpagoveanuAtunci când timpul îmi permite, mai trag cu ochiul, şi cu urechea, la spusele lui Sabin Gherman, jurnalist independent. Ieri, 5 aprilie 2021, domnul Sabin Gherman deplângea plecarea din ţară, după o scurtă revenire, a unui prieten al domniei sale, pianistul Bogdan Ota. Cu acest prilej, ziaristul independent a reluat, a mia oară, aceeaşi placă veche despre statul român criminal, care, ce să vezi, nu apreciază valorile şi de aceea pleacă oamenii din ţară şi bla, şi bla, şi bla.

Dar niciun cuvânt despre cauzele acestei stări de lucruri. Numai despre efecte. Doar n-o să criticăm biserica. Nu de alta, dar cine-i mai bagă bani în cont lui Sabin Gherman, dacă se apucă să vorbească despre cauzele acestei stări de lucruri.

Ei bine, pe acest site vom vorbi direct şi la obiect despre cauzele actualei stări de lucruri, care conduc la un stat ratat, la o Românie unde nimic nu funcţionează cum ar trebui. Spunea domnul Gherman că afară e preţuită munca, nu este umilit cetăţeanul de către “sistem”, politica este în slujba cetăţeanului etc. Ceea ce nu a spus este că “afară” lumea s-a lămurit în privinţa bisericii, că afară avem: Cehia – 80% atei, Franţa – 60% atei etc., pe când în Românica sunt 99% cretini, pardon creştini.

Cu alte cuvinte, cei care pupă cadavre, pardon moaşte, nu pot şi/sau nu vor să înţeleagă noţiunea de “stat modern”, desprins de păcatele trecutului. Când ai 16 facultăţi de teologie care scot popi pe bandă rulantă, este greu, dacă nu chiar imposibil, să pretinzi o ţară ca afară, un stat în care se guvernează pentru cei vii, nu se fac biserici şi catedrale pentru cei morţi.

Haideţi să mai vedem un exemplu din România anului 2004, în care mafioţii din PSD furau tot în România, iar “boborul” era la pupat icoane şi moaşte, apoi la votat corupţi şi mafioţi roşii în schimbul unei găleţi, tot roşii, cu 3 trandafiri.

Un popă care crede în godac

Am scris, acum două săptămâni (iulie 2004 – n.m.), despre popa Mihai Dincă de la biserica Postelnicu Firu şi despre obiceiurile lui laice, îndeosebi acela de a arunca în stânga şi în dreapta bancnoţele de una sutana mie lei (vechi; o sută de lei actuali – n.m.). Între timp am aflat şi sursa prosperităţii părintelui.

Lovelele nu-i pică din ceruri, fiindcă se pare că la Ăl de Sus contabilitatea dublă funcţionează mult mai bine decât pe pământ. Popa Dincă este profesor şi diriginte de clasă la seminarul teologic de la Mofleni, unde studenţii reuşesc să evite examenele de toamnă (restanţele – n.m.) contribuind la bunăstarea de iarnă a părintelui.

Moneda de circulaţie la examene este suta de dolari sau, pentru cine nu are aşa ceva, porcul. Astfel că popa ajunge să taie o grămadă de porci, deşi nu creşte niciunul. Se poate astfel zice că, la serviciul de la seminar, popa de rit bizantin face o slujbă de rît porcin. (“Academia Caţavencu”, nr. 659/2004)

Citeşte şi articolele:

Dacă ţi-a plăcut articolul, ai ceva de completat sau ai ceva de reproşat (civilizat) la acest text, scrie un comentariu, ori pune un link pe site-ul (blogul) tău, în cazul în care vrei ca şi alţii să citească textul sau (obligatoriu) dacă ai copiat articolul parţial sau integral. După ce ai scris comentariul, acesta trebuie aprobat de administratorul site-ului, apoi va fi publicat.

Adauga un comentariu