Scoala romaneasca produce corupti, nu numai tampiti, cum cred unii

vineri, februarie 16, 2018 19:54
Posted in category Educatie

Ecaterina AndronescuA nu cunoaşte limba română este, cred, cea mai bună dovadă de dispreţ faţă de România şi faţă de noţiunea de “om educat”. Cum poţi pretinde să fii un bun profesor, un bun ministru sau un bun funcţionar al statului român, în general, din moment ce nu cunoşti bine limba română. Aud la unii românaşi verzi texte de genul “ungurii să înveţe limba română”. Perfect de acord, dar cu o condiţie: să înveţe mai întâi bine limba română mulţi profesori şi învăţători din şcolile româneşţi, absolvenţi de particulare de rahat, de cursuri serale şi la distanţă, cei care, prin ignoranţa lor, formeaza hoardele de needucaţi şi corupţi ai patriei. Să mai înveţe bine limba română, tot mai întâi, miniştri ai Educaţiei, de la pulifriciul Cristian Adomniţei, cel care rostea greşit “copie”, în loc de “copiază” (am auzit aceeaşi tâmpenie, în cancelarie, în urmă cu câteva zile, de la un domn profesor aproape de pensionare, care în zecile de ani de activitate n-a avut curiozitatea să consulte un DEX pentru a învăţa limba română) şi până la Liviu Pop “Genunche”, plus alţi cretini puşi în funcţie de către ciuma roşie, în zilele noastre. Iar dacă vrei ca învăţământul românesc să nu mai producă tâmpiţi modifici legea cretină şi idioată dată de Abramburica, Ecaterina Andronescu pe numele ei de ciumă roşie, lege conform căreia orice elev fără creier, care “obţine” la Evaluarea Naţională, de exemplu, 1 (unu) la Limba şi literatura română şi 1 (unu) la Matematică poate ajunge la liceu, acolo unde nu va învăţă nimic, dar proştii care muncesc vor plăti taxe şi impozite pentru a-l ţine 4 (ani) de pomană în liceu, a-i plăti profesori, a-I deconta banii de navetă, plus toate cheltuielile adiacente. Frăţia mafioţilor funcţionează şi aici, orice încercare de reformare a sistemului actual de învăţământ, acelaşi din comuism (cu cosmetizări minore), lovindu-se de ţoapele şi ţopârlanii de la catedră, şi de la sindicate, care vor urla cât îi ţin bojocii că statul trebuie să le asigure loc de muncă, chiar dacă au terminat facultăţi de rahat, unde nu au învăţat nimic, sau cursuri fantomă, sau cine mai ştie ce şcoli inventate de mafioţii de astăzi, în goana lor după profit.

Cunosc bine sistemul de învăţământ românesc, în care am aproape 30 de ani de muncă, şi spun cu mâna pe inimă că este un sistem ce produce corupţi, în ochii celor de la catedră fraudele la examene sunt neimportante, şi produce tâmpiţi şi din cauza legislaţiei care încurajează neînvăţatul, dar şi din cauza celor ajunşi la catedră, unii incapabili să scrie corect trei fraze în limba română. În urmă cu nişte ani, la şcoala unde lucrez, o învăţătoare şi-a uitat în cancelarie oferta la un opţional, scrisă de mână, aceasta fiind cu deprinderile în Evul Mediu întunecat. Am răsfuit oferta din curiozitate şi m-am îngrozit: la fiecare cinci cuvinte avea o greşeală de ortografie, plus dezacorduri strigătoare la cer. Atunci am înţeles de ce elevii acestei învăţătoare, angajată în învătământ după ce a terminat un liceu industrial, cum era odată, plus nişte cursuri de rahat, probabil, ce ajungeau în clasa a V-a, nu ştiau să împartă două numere, niciunul dintre ei, deşi în clasă erau şi copii cu intelectul peste medie.

Sau îmi amintesc de o doamnă profesoară de biologie, care şi-a băgat coada şi în politică, plus în tot soiul de consilii de administraţie, pentru avantaje financiare, evident, şi care se ducea la oră, de regulă, după 15 minute de la începerea orei, ei bine aceasta (de)formatoare de cetăţeni (ne)corupţi ai patriei, odată ajunsă la supraveghere, la Evaluare Naţională, făcea totul (vorba bolşevicilor) pentru ca elevii să obţină note mari, chiar dacă acel “totul” însemna fraude masive, de la bileţele care circulau prin sala de examen şi până lăsarea elevilor să copieze unul de la altul, în cel mai hei-rup-ist stil posibil. Evident, în discuţii particulare, stimabila avea nişte teorii de ziceai că-i Maica Tereza reîncarnată, nu o distrugătoare de moralitate şi obiceiuri sănătoase în această ţară, la viitorii adulţi.

Mai cred că-n şcolile din Românica mafia face legea (şi legile), adică poţi fi ultima nulitate intelectuală, dacă ai PCR-ul (pile-cunoştinţe-relaţii) de partea ta nu vei avea niciodată probleme. Nu contează ce faci, dacă faci educaţie pentru ziua de mâine, pentru democraţie, libertate, toleranţă, valori umane reale sau, dimpotrivă, speli creiere de teorii comuniste, cu privirea spre trecut, cu prejudecăţi şi alte obiceiuri tribale, cu ritualuri satanice, întâmplător şi religioase, pentru a asigura existenţa viitoarelor generaţii de pupători de moaşte şi indivizi slugarnici, fără personalitate, fără caracter, fără morală, care vor fura de vor rupe odată ajunşi într-o funcţie publică, precum fac astăzi ciumaţii roşii.

Şi înă ceva: în statul laic Republica România, pentru mulţi (de)formatori de generaţii, toate activităţile extraşcolare înseamnă bigotism şi tribalism religios, unii dintre ei habar nu au de un Albert Einstein, de un Rene Descartes sau de un Gauss, fără de care Terra era acel loc al sălbăticiei şi înapoierii, ca în urmă cu o mie de ani. Nici nu ştiţi cât de mulţi profesori şi învăţători au votat ciuma roşie, au limba în curul puşcăriaşului Dragnea şi nu-i intersează deloc, dar deloc, noţiuni precum “dreptate”, “egalitatea şanselor”, “democraţie”, “civilizaţie”, “libertate” etc. Ca să nu mai vorbim de cei de la catedră care încă au limba în curul lui Ceauşescu, dictatorul cu 4 clase care stâlcea la greu limba română şi care a înfometat şi izolat acest popor, plus că l-a ţinut în întuneric şi frig. De exemplu, în urmă cu un an, o stimabilă purtătoare de PCR (pile-cunoştinţe-relaţii), educatoare, ajunsă şi director la un moment dat,pe criterii politice, deşi în şcoală existau profesorii cu studii mai înalte, ei bine tovarăşa director adjunct de astăzi, mă-ntreabă senină dacă Ceauşescu nu are vreo rudă pentru a fi pusă la conducerea României, deoarece s-a săturat de ăştia, pe care, probabil, i-a votat. Atunci am realizat că, printre funduri de copilaşi de grădiniţă pe care le ştergi zilnic, se prelinge rahatul intelectual, mocirla morală în care-ţi duci viaţa de rahat, în care visezi la dictatori verzi pe pereţi şi nu-ţi pasă deloc de inocenţii ucişi la Timişoara din ordinul criminalului Ceauşescu, sau de sutele de mii de români care au avut de suferit în comunism.

Aceştia sunt deformatorii de generaţii, aceştia sunt vinovaţii, alături de politicieni, evident, care au făcut şi fac din şcoala românească locul în care nu răsar viitori oameni educaţi, inteligenţi, necorupţi şi morali, ci viitoarele regimente de tâmpiţi, corupţi, cacalari, piţipoance, adică viitorul electorat al Ciumei roşii.

Ca orice activitate rerentabilă, Românica trebuie închisă, declarat falimentul (moral, intelectual şi economic), iar ultimul dintre noi care pleacă să stingă lumina. Să nu ne facem iluzii, generaţiile de mâine, cu puţine şi nobile excepţii, seamană izbitor, la capitolul moralitate, cu mafioţii de astăzi: Dragnea, Ponta, Udrea, Ghiţă, Voiculescu, Codrin Ştefănescu etc. Doar şi ăştia, nu-i aşa, au trecut prin nişte şcoli, unde au aflat că nu-i bine să iei şpăgi, să fii corupt, să minţi, să manipulezi, să dezinformezi. Din păcate, asta cu aflatul e doar o glumă. După cum, învăţământul din România, în majoritatea cazurilor, este o glumă. Proastă.

Citeste si articolele:

You can leave a response, or trackback from your own site.

Adauga un comentariu