Paradoxurile educației din România

miercuri, octombrie 15, 2014 21:34
Posted in category Educatie

Ecaterina AndronescuCând o văd la tembelizor pe țoapa PSD-istă Ecaterina Andronescu, alias Abramburica, îmi vine să vomit. La propriu. Doar într-o țară de imbecili, această țață de 3 ruble și-a putut permite să introducă enormitatea următoare: intrarea la liceu cu orice notă obținută de un elev la Evaluarea Națională. Se întâmpla în 2009, atunci când PSD-iștii se înțelegeau perfect cu PDL-iștii și formau un guvern în care Educația era făcută praf de Abramburica. Ulterior, mai precis în acest an, același personaj avea să introducă intrarea la facultate fără promovarea examenului de Bacalaureat. Consecința acțiunilor criminalilor PSD-iști este ajungerea la liceu a unor analfabeți, care nici măcar tabla înmulțirii n-o știu. Îmi și imaginez ce fel de derivate și integrale vor calcula respectivii fii de ciobani, din moment ce nu știu să facă nici măcar un banal calcul de clasa a IV-a.

Mitomanul Ponta are de partea sa majoritatea celor din învățământ, cel puțin în mediul rural. Ați auzit ceva despre vreun protest legat de absența manualelor la clasele I și a II-a? N-a dat nimic Latrina 3 și RoPonta TV, nici majoritatea învățătorilor din România, roșii în cerul gurii, n-a mișcat în front. Ia să fi fost PDL-ul în această situație, să vedeți înjurături la tembelizor și prin școli. Credeți că majoritatea celor din învățământ sunt deranjați de minciunile lui Ponta? Ei aș, deloc, doar le-a aruncat Ponta 100 de lei acolo, din banii tăiați de la investiții, și toată clasa bugetară din școli are atitudine de preș, de care se șterg baronii locali.

Rezultatul promovării gunoaielor umane la tembelizor este unul singur: poluarea gravă și a educației din România. Lăsând la o parte faptul că cei mai inteligenți fug de învățământ cât îi țin picioarele, iar în școli ajung nulități intelectuale, ce cu greu pot scrie 3 rânduri în mod coerent și în limba română, grav este faptul că școala este deviată de la menirea sa. Școala, în mediul rural cel puțin, a devenit un loc unde elevii fac “favoruri” școlii: vin la școală. Doar nu credeți că, în cazul unora, învață ceva. Nu, ei vin la școală și-ți fac o favoare: tu ca școală nu ai copii care abandonează școala, restul nici nu mai contează. Elevul care nu știe nimic, unii nici măcar să scrie în clasa a V-a, nu trebuie stresat punându-l să învețe. De ce? Păi, nu mai vine la școală. Aici s-a ajuns. Se discută de ani de zile despre metode coercitive de înlăturare a abandonului școlar. Și, în buna tradiție românească, nu se întâmplă nimic. Se vor aplica amenzi (hă, hăăă, hăăăă). Și amenda nu se plătește. Muncă în folosul comunității (hă, hăăă, hăăă). Nu este reglementată prin nicio lege, doar parlamantarii infractori au alte “treburi”, nu educația din România.

Cea mai bună glumă în școlile din mediul rural este aplicarea legilor din domeniul educației. De exemplu, o lungă perioadă a existat următoarea prevedere legală: la 10 absențe nemotivate se scade un punct la purtare. Doar nu credeți că se aplica așa ceva. Nu, elevul învăța din școala că legea-i pentru fraieri, iar cei deștepți pot avea 10 la purtare chiar dacă lipseau destul de mult. Repet, doar nu trebuie stresați viitorii votanți PSD. Așa se face că poți avea peste 100 de absențe nemotivate, perioadă în care ți-ai pus creierul la murat, și să promovezi fără probleme. Adică totul se negociază. Doar nu vreți să fim precum “fraierii” de americani, acolo unde abaterile disciplinare din școli sunt sancționate drastic. Violența din școli și generațiile “violente” ale ultimilor ani au ca principală cauză neaplicarea prevederilor legale în domeniul educației, fiind tolerate abateri disciplinare grave. Prin trafic de influență, corupție și alte asemenea, părinții celor fără creier și minte, care au creat numai probleme în școli, reușesc să-și aducă odraslele în situația de a nu suporta consecințele legii.

De ce societatea românească de azi este plină de corupți? Deoarece școala este la fel. Și invers: școala este oglinda fidelă a societății. Finlanda sau Irlanda au avut curajul să schimbe, la un moment dat, din temelii sistemul educațional. La noi, cu mici retușuri, este același sistem moștenit de la regimul comunist, eventual mutilat în locurile bune și aplicat unei populații cu comunismul viu în suflet. Poate nu știți cât de urâți sunt anticomuniștii în Moldova lui Ilici “KGB” Iliescu cel puțin. O țară se ridică prin educație. În afara unor vârfuri, ce datorează aproape totul geneticii și unor profesori cu har (extrem de puțini), școala românească este o mocirlă în care predomină incultura, analfabetismul, corupția, traficul de influență, găștile pe criterii de rudenie etc.

Sărăcia materială și mentală a unor românași se transmite și școlii. Nu poți avea școli normale, la nivelul mediu de cunoștințe acumulate, din moment ce, repet, copilul ciobanului sau țiganului îți face favoarea de a veni la școală și atât. Chiar vă imaginați că-l impresionezi pe un “boschetar”, care s-a apucat și de procreat, cu cunoștințele și profesionalismul tău? Chiar vă imaginați că pentru un asemenea părinte (?) contează argumentele logice și raționale legate de evoluția educației în societatea de azi? Evident că nu. Acest individ nu va înțelege niciodată importanța educației, accentul fiind pus pe lipsa “serviciului”. Ori înveți pentru viață, nu pentru un job. Acesta oricum va veni dacă esți competent într-un domeniu.

Viitorul României este sumbru și datorită carențelor din sistemul educațional. Borfașii care ar trebui să facă ordine în acest sistem, parlamentarii în primul rând, își iau banii de la facultățile private, multe din ele trebuind închise, și lasă educația în mocirla vremii. S-au făcut studii, s-au emis ipoteze, s-au făcut dezbateri, iar toate astea n-au fost decât vânare de vânt. Între timp, anlfabetismul domină școlile românești. Și cică tabla înmulțirii se învață, mai nou, din clasa a II-a. O fi bine, numai că ce te faci cu cei care nici în clasa a VIII-a n-o știu. Ce poți să le faci? Nimic, doar îți fac favoarea de a veni la școală. Iar tu, care ai cu totul altceva de făcut la orele de matematică (funcții, ecuații, inecuații, calcule de arii și volume) trebuie să repeți cu fiul/fiica de cioban tabla înmulțirii. O repeți azi, o repeți mâine, iar peste o perioadă constați că tot n-o știe. Și-atunci, ca să nu ai de-a face cu barbaria României profunde, îl promovezi. Oricum nu te protejează nimeni. Mai mult, șmecherașii care nu fac nimic și care pun note umflate îți vor râde în nas: iată un fraier care nu știe să se adapteze lumii infracționalo-corupte din Românica.

Dacă treci peste toate acestea, și peste multe altele la fel, educația românească este de nivel european. Q.E.D.

Citeste si articolele:

You can leave a response, or trackback from your own site.

9 Responses to “Paradoxurile educației din România”

  1. Finlanda, prima țară europeană care renunță la scrisul de mână în școli | A șaptea dimensiune says:

    decembrie 14th, 2014 at 20:19

    […] Paradoxurile educației din România […]

  2. 25 de ani de lupta a Bisericii si Scolii impotriva democratiei si statului de drept | A șaptea dimensiune says:

    aprilie 8th, 2015 at 18:00

    […] Paradoxurile educației din România […]

  3. Cat rau au facut nostalgicii comunismului Romaniei | A șaptea dimensiune says:

    aprilie 17th, 2015 at 8:50

    […] Paradoxurile educației din România […]

  4. Povestile nemuritoare ale Matematicii (I) | A șaptea dimensiune says:

    mai 24th, 2015 at 18:35

    […] Paradoxurile educației din România […]

  5. Evaluarea Nationala 2015, pe noi culmi PeSeDiste | A șaptea dimensiune says:

    iulie 9th, 2015 at 11:36

    […] Paradoxurile educației din România […]

  6. Cum ajung analfabetii sa aiba diplome in Romania | A șaptea dimensiune says:

    august 21st, 2015 at 11:46

    […] Paradoxurile educației din România […]

  7. Guvernul Puie Monta continua demolarea invatamantului romanesc | A șaptea dimensiune says:

    septembrie 19th, 2015 at 8:36

    […] Paradoxurile educației din România […]

  8. Cum sunt promovati analfabetii in scolile din mediul rural | A șaptea dimensiune says:

    aprilie 20th, 2016 at 18:46

    […] Paradoxurile educației din România […]

Adauga un comentariu